  • Data: 2011-06-01 19:47:09
    Temat: opłata za konto za zero
    Od: gumis <t...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Przekształciłem zwykłe konto (6.9zł opłaty za konto i chyba 2 za online)
    na konto za zero. W kwietniu wpłaciłem 2k z innego banku, w maju to
    samo. I za obydwa miesiące pobrano mi opłatę za konto (za dostęp przez
    internet nie).
    Wg. pko opłata wynosi 0 zł za prowadzenie konta* gdzie * oznacza przy
    systematycznych wpływach minimum 2000 zł / miesiąc, w przeciwnym razie
    opłata za prowadzenie konta wynosi 6,90 zł / miesiąc (skopiowane ze ich
    strony)
    To mam te systematyczne wpływy czy nie ? :) Reklamować ?
    gumis