    From: "megan" <m...@f...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: oplaty za wplate na swoje konto !!!
    Date: Fri, 2 Apr 2004 20:27:00 +0200

    Witam
    nie mialam z tym jakos wczesniej do czynienia, bo to mi wplacali na konto a
    nie ja sobie - mam konto w mbanku.
    Jestem z niego bardzo zadowolona.
    Ale strasznie wkurza mnie fakt zeby wplacic pieniadze na swoje wlasne konto
    musze ponosic koszty min 7pln prowizji, bo mimo ze mbank jest czescia barku
    BRE Bank to Bre Bank nie widzi w ich systemie kont mbanku bo sa wirtualne,
    wiec musze isc do pioerwszego lepszego banku i wplacic sobie placac za to -
    co za glupota !!!!

    Nie da sie tego jakos ominac badz zmiejszyc koszty ???

    odpiszcie prosze jak ktos wie :))

    dzieki z gory :)

    pozdr.
    megan