  • Data: 2004-02-11 19:50:22
    Temat: oprocentowanie ??
    Od: "Czapla" <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam mala (dla mnie nie tak mala :) sume pieniazkow (<1000 zl) ktore
    obecnie "leza" sobie na rachunku w Inteligo. Mam rowniez konto w MBANK (eMax
    i eKonto).
    Teraz chcialbym sie zapytac. Obecnie (za pomoca mBanku) zainwestowalem
    probnie w pare funduszy inwestycyjnych. Byla to drobna probna kwota 200 zl.
    Zainwestowalem w sierpniu 2003 r. Teraz zaluje ze tak malo w to wlozylem, bo
    obecnie mam prawie 300 zl na rachunku inwestycyjnym.
    Kwota (ta ktora opisalem na samym poczatku) bedzie sobie "lezec" przez
    jakis czas (powiedzmy okolo 1/2 roku). Czy lepiej pozostawic ja na rachunku
    Inteligo, przelac na rachunek eMax czy zainwestowac w kolejne fundusze ??

    Dzieki wielkie wszystkim za pomoc

    Pozdrawiam,

    --
    Czapla