  • 11. Data: 2009-05-27 15:38:35
    Temat: Re: optymiści z USA
    Od: "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl>

    Duch <n...@n...com> napisał(a):

    > "mwojc" <m...@N...lodz.pl> wrote in message
    >
    > o to chodzi. Akcje przedsiebiorstw maja realna wartosc.

    realną a co to znaczy realna wartość nie zauważyłeś że jak firma ma problemy
    finansowe to idzie na giełdę giełda jest swego rodzaju sutenerem dopuszcza
    dziwki do koryta i bierze prowizję :)
    poza tym firmy jak mają problemy finansowe a są już notowane na giełdzie to
    robią kolejne emisje akcji tak więc jaka realna wartość?
    dla mnie realna wartość jest wtedy kiedy wartość akcji jest równa wartości
    majątku firmy a obecnie to wartość akcji przekracza majątek większości
    spółek czyli w chwili upadku spółki akcjonariusze zostają na lodzie mają
    tylko swoje papierki do niedawna jeszcze wartościowe
    giełda to oszustwo które wychodzi na jaw mimo usilnych starań co niektórych
    aby to oszustwo dalej tuszować

    > W przeciwienstwie do dolarow ktore niedlugo pochlonie inflacja.
    > Stad hossa na giełdzie.

    > Gdy dolar bedzie coraz bardziej tracił
    > (kogos trzbeba obciazyć skutkami kryzysu, najlepiej tych co maja
    > oszczednosci),
    > wtedy hossa na gieldzie rozkreci sie jeszcze bardziej. Ludzie bedą
    uciekali
    > w akcje.
    > Wydaj mi sie ze gielda przebije szczyty z 2007 roku. Juz za rok?
    >
    > Pozdr,
    > Duch
    prędzej chiny i eksporterzy ropy powiedzą usa sprawdzam i sprawdzą realną
    wartość tego śmieciowego pieniądza,

  • 12. Data: 2009-05-28 12:00:49
    Od: "Duch" <n...@n...com>

    "Archangell" <R...@o...pl> wrote in message

    > Zapewne masz racje o ile bedzie spełniony warunek, że przedsiebiorstwa nie
    > generują strat.

    To chyba jasne ze najlepiej beda szly akcje przedsiebiorstw ktore generuja
    zyski, nieprawdaz?
    Duch

  • 13. Data: 2009-05-28 12:03:06
    Od: "Duch" <n...@n...com>

    "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl> wrote in message

> [...]
    > tylko swoje papierki do niedawna jeszcze wartościowe
    > giełda to oszustwo które wychodzi na jaw mimo usilnych starań co

    Alez ja sie z tym zgadzam. Dlatego nailepiej inwestowac w papiery w firmy
    ktore
    nie sa w klopotach finansowych.
    Pozdrm
    Duch