  • 1. Data: 2002-09-26 07:51:00
    Temat: [ot] pytanie o Płatnika
    Od: "Bevier" <b...@i...pl>

    Witam,

    Zastanawiam się obecnie czy nie zacząć używać Płatnika w rozliczeniach ZUSem

    (chciałbym przesyłać raporty miesięczne w formie elektronicznej). Mam jednak

    trochę wątpliwości (znając ZUS), czy jest to sprawny system i czy się nie

    wkopię w jakieś bagno.

    Poza tym chciałbym wykorzystywać do tego celu darmowe kont mailowe. Stąd

    wynika pytanie: które portale zapewniają, że nie będą dołączane na kocu

    maila żadne teksty reklamowe? Gdyż taka reklamówka potrafi ponoć skutecznie

    zablokować odczytanie raportu przez automat zusowski.

    Pozdrawiam,

    Bevier

  • 2. Data: 2002-09-26 08:16:55
    Temat: Re: [ot] pytanie o Płatnika
    Od: "Bevier" <b...@i...pl>

    Użytkownik "kriskel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Bevier" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

    > ZUSem

    > jednak

    > skutecznie

    > Nie wiem nad czym się jeszcze zastanawiasz. Raporty przez inet przesyła
    się
    > szybko, sprawnie i przyjemnie. Konto darmowe w niczym nie przeszkadza.

    Po prostu w informacji ZUSu poinformowano mnie, ze moga byc problemy, jesli
    sa dolaczane teksty reklamowe. Wiem, ze zawsze je dolacza Interia. Nie wiem
    jak inne portale?

    Bevier

  • 3. Data: 2002-09-26 08:17:20
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    jesli
    > sa dolaczane teksty reklamowe. Wiem, ze zawsze je dolacza Interia. Nie

    Po prostu zafunduj sobie jakieś konto komercyjne i nikt do maili nie będzie
    niczego dopinał.

    Pix

    PS tnij cytaty

  • 4. Data: 2002-09-26 09:07:36
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

> [...]

    szybko, sprawnie i przyjemnie. Konto darmowe w niczym nie przeszkadza.

    Pozdrawiam
    kriskel

  • 5. Data: 2002-09-26 09:40:42
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    jesli
    > sa dolaczane teksty reklamowe. Wiem, ze zawsze je dolacza Interia. Nie

    Najwyżej raz do roku będziesz miał mały problem z potwierdzeniem wniosku o
    odnowienie certyfikatu. Po prostu będziesz musiał oddzielić go od reklam.
    Ale to, zaznaczam, w najgorszym przypadku.

    --
    kriskel

  • 6. Data: 2002-09-26 20:15:27
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    "Bevier" <b...@i...pl> wrote in message

> [...]
    jesli
    > sa dolaczane teksty reklamowe. Wiem, ze zawsze je dolacza Interia. Nie

    Dokumenty mozesz tez wysylac z poziomu www, a nie e-mailem.

    marekz

  • 7. Data: 2002-09-29 18:48:24
    Od: Tomek W <w...@k...com.pl>

    W artykule <amvpss$i2e$1@info.cyf-kr.edu.pl> MarekZ napisał(a):
    > "Bevier" <b...@i...pl> wrote in message

    > jesli
    > wiem

    Radzę stosować www do wysyłania dokumentów, jest to najbardziej sprawdzony
    i niezawodnie działający kanał transmisji (choć może być problemem
    jeśli chciałbyś wysyłać to z jakiegoś automatu). Jeśli byś miał jakieś
    pytania to zapraszam na priva.

    Tomek

    "Jesli z kolei niegodziwe rzady sprawowane sa przez licznych,
    nazywa sie to demokracja, czyli wladza ludu [...]"
    Sw. Tomasz z Akwinu