  • 1. Data: 2012-08-06 05:51:52
    Temat: otworzenie konta bez kuriera
    Od: " " <k...@g...pl>

    wg mojej dotychczasowej wiedzy
    możliwość założenia konta bez wizyty w banku
    i bez spotkania z kurierem, oferują w PL banki:

    - sync
    - alior
    - optima bgż
    - mbank
    - multibank
    - bank ochrony środowiska

    czy oprócz tych sześciu jest jeszcze jakiś kolejny?

  • 2. Data: 2012-08-06 08:07:16
    Temat: Re: otworzenie konta bez kuriera
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    " " <k...@g...pl> writes:

> [...]
    > - multibank
    > - bank ochrony środowiska
    >
    > czy oprócz tych sześciu jest jeszcze jakiś kolejny?

    Mam wrażenie, że invest bank, (ale tu wymieniasz dokumenty poczta)

    KJ

    union, n.:
    A dues-paying club workers wield to strike management.

  • 3. Data: 2012-08-06 08:13:28
    Od: knrdz <p...@v...cy>

    Kamil Jońca pisze:

    > Mam wrażenie, że invest bank, (ale tu wymieniasz dokumenty poczta)

    Na tej samej zasadzie - NeoBank.

  • 4. Data: 2012-08-06 14:16:39
    Od: " " <k...@g...pl>

    > Mam wrażenie, że invest bank, (ale tu wymieniasz dokumenty poczta)

    a w jaki sposób bank upewnia się o prawdziwości podpisu?
    w normalnych warunkach gwarantem prawdziwości podpisu klienta
    jest najczęściej pracownik banku lub kurier, dużo rzadziej notariusz

    skąd bank wie, że konto zakłada i kwity podpisuje np. Jarosław Kaczyński,
    a nie np. członek osławionego acz niezidentyfikowanego bliżej "układu"?

  • 5. Data: 2012-08-06 14:24:08
    Od: "mohonk" <m...@g...pl>

    <k...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > skąd bank wie, że konto zakłada i kwity podpisuje np. Jarosław Kaczyński,
    > a nie np. członek osławionego acz niezidentyfikowanego bliżej "układu"?

    Nie wiem jak w Investbanku ale w Neobanku oprócz podpisania umowy i
    przesłania kserokopii dowodu osobistego do pełnej aktywacji niezbędny jest
    przelew weryfikacyjny z innego rachunku bankowego.

    Pozdrawiam
    mohonk