  • 1. Data: 2004-07-29 08:34:27
    Temat: paczka z niemiec
    Od: "Daniel Konradczuk" <h...@p...pl>

    Jak najtaniej wyslac z niemiec do polski paczke nieduza .

    Prosze o jakis sugestie dziekuje,

  • 2. Data: 2004-07-29 08:37:52
    Temat: Re: paczka z niemiec
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Daniel Konradczuk napisał:
    > Jak najtaniej wyslac z niemiec do polski paczke nieduza .
    > Prosze o jakis sugestie dziekuje,

    Kierowcą EUROLINES ? COś jak przesyłki u kierowców w PKS ... Tylko nie
    wiem czy się któryś odważy obcej osobie ... kto wie , co tam chcesz
    przesłać ;)

    --
    Stasio Podróżnik
    Black 525 tds E-34 nr rej.RP XXXXX (pl.misc.samochody-bez naklepki ;))

  • 3. Data: 2004-07-29 09:24:25
    Od: "Daniel Konradczuk" <h...@p...pl>

> [...]
    >

    > --
    > Stasio Podróżnik
    > Black 525 tds E-34 nr rej.RP XXXXX (pl.misc.samochody-bez naklepki ;))

    No tak ;)

  • 4. Data: 2004-07-29 11:27:51
    Od: "Marcin" <b...@b...com>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:ceacui$n5l$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Kierowcą EUROLINES ? COś jak przesyłki u kierowców w PKS ... Tylko nie
    > wiem czy się któryś odważy obcej osobie ... kto wie , co tam chcesz
    > przesłać ;)

    Kierowcy autobusow Orland zabieraja srednio za 20 zet (ale prywatnie - firma
    nic o tym teoretycznie nie wie :o)). Na "hubie" w Legnicy wymieniaja sie
    przesylkami, wiec to prawie jak kurier. :o)

    --
    Pzdr.
    Marcin