  • 11. Data: 2009-08-25 12:14:34
    Temat: Re: pekao sa- KRÓLUZŁ---OTY DZIŚ 160
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik <h...@p...onet.pl>

    >...nie doceniasz czytaczy tej nsjstarszej grupy o gieldzie bo oile
    > pamietam pojawiles sie tu ze 3-4 lata temu

    A ile tu zostało nicków nawet sprzed 3-4 lat, które ja tez pamietam?
    Większość bessa zmiotła w bezlitosny sposób.

  • 12. Data: 2009-08-25 12:19:57
    Od: "DJ \(stopazwrotu.pl\)" <d...@a...pl>

    > A ile tu zostało nicków nawet sprzed 3-4 lat, które ja tez pamietam?
    > Większość bessa zmiotła w bezlitosny sposób.

    Inna sprawa, że większość tylko czyta, a niewielki odsetek pisze.
    DJ

  • 13. Data: 2009-08-25 12:48:01
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

    > A ile tu zostało nicków nawet sprzed 3-4 lat, które ja tez pamietam?
    > Większość bessa zmiotła w bezlitosny sposób.

    Ja zostałem :)

    pzdr
    Dars

  • 14. Data: 2009-08-25 14:06:57
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "DJ (stopazwrotu.pl)" <d...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:h70ktq$93p$1@news.onet.pl...

    > Inna sprawa, że większość tylko czyta, a niewielki odsetek pisze.
    > DJ

    Czy pisząc tu ma się większe szanse na max wtopę?
    Nie sądzę.
    Ci co tylko czytają albo wiedzą swoje (mniejszość) albo chłoną rekomendacje
    hossy; a jak one się od jesieni 2006 skończyły to wiemy.

  • 15. Data: 2009-08-25 14:43:08
    Od: zuk <1...@w...home.pl>

    Dars pisze:

    > Ja zostałem :)
    >

    > pzdr
    > Dars

    :D Też coś, ale naprawdę, to niewielu zostało sprzed czterech, pięciu
    czy sześciu lat ... - niewielu ;-)

  • 16. Data: 2009-08-25 14:49:09
    Od: "DJ \(stopazwrotu.pl\)" <d...@a...pl>

    Już nigdy nie będzie takiej oranżady, już nigdy...

    ;-)

    DJ

  • 17. Data: 2009-08-25 15:28:10
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "DJ (stopazwrotu.pl)" <d...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:h70tlq$1kd$1@news.onet.pl...
    > Już nigdy nie będzie takiej oranżady, już nigdy...
    >
    > ;-)
    >
    > DJ

    a już na pewno polo-cocty:)