  • 11. Data: 2004-10-27 17:37:06
    Temat: Re: pekao24 musialo zanotowac wlama:)
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 27 Oct 2004 13:46:23 +0000 (UTC), "Jacek "
    <j...@g...pl> wrote:

    >Podobny tekst pojawił się na stronach BPH. Na czerwono - trudno przeoczyć.
    Bardzo latwo przeoczyc bo nie miesci mi sie na ekranie :))

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 12. Data: 2004-10-27 19:26:58
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Grzegorz Stankowski <g...@u...com.pl> wrote:
    > nie tyle wlama, raczej ktos zrobił "podróbke" ich strony i zapewne
    > kilku klientów się nacięło :) zapomnialem tylko jak sie nazywa ten
    > rodzaj przesępstw... niech mnie ktoś oświeci...

    A cos wiesz wiecej na ten temat?

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 13. Data: 2004-10-27 19:27:02
    Od: zibike <z...@p...fm>

    Dnia Wed, 27 Oct 2004 18:47:33 +0200, Adam S. <d...@p...onet.pl>
    napisał:

    > Ja mam w lewym :)

    Nic na tym świecie nie jest stałe :)

    pozdrawiam
    zibike
    --
    Moim programem pocztowym jest Opera: http://www.opera.com/m2/

  • 14. Data: 2004-10-28 06:45:39
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Jasne nie masz kłódeczki masz kłopot :)
    > Ale to standard w polskiej bankowości .  Sprawdziłem zapisy w BZWBK, ING,
    > Lukas Banku, Multibanku, Citibanku, inteligo  . Wszędzie żółta kłodeczka
    > lokowana jest na dolnej belce , listwie itp , prawym dolnym rogu ekranu itp.
    >
    > Ale skoro używasz już Opery to chyba wiesz gdzie jest kłodeczka i nie
    > potrzebujesz ostrzeżeń banku. Nieprawdaż ? :)

    Gdzie jest kłódeczka oczywiście wiem ;-)

    Ale może ona jest rzeczywiście w nieodpowiednim miejscu?
    Może pewnego dnia pojawi się komunikat "Już Cię tu nie chcemy, bo nie masz
    żółtej kłódeczki w prawym dolnym rogu ekranu." :-)

    Jacek

  • 15. Data: 2004-10-28 10:22:38
    Od: "Grzegorz Stankowski" <g...@u...com.pl>

    wiedziec nie wiem tylko tak gdybam... bo oto nagle bank okazał się nadwyraz
    przezorny i uświadamia klientów. No ale z drugiej strony ktoś wspomniał że w
    innym banku tez takowe ogłoszenie się ukazało. Moża to jakas akcja
    informacyjna. W końcu chyba już zanotowali "akcje" phishing'owe w mBanku i
    Citibanku?

    Pozdrawiam
    staN

  • 16. Data: 2004-10-28 12:19:42
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Grzegorz Stankowski wrote:
> [...]
    > Moża to jakas akcja informacyjna. W końcu chyba już zanotowali
    > "akcje" phishing'owe w mBanku i Citibanku?

    inne banki tez takie ostrzezenia dały, np DB-PBC
    dnia 2004-10-18 9:00 "Uwaga na oszustów"
    zaznaczając że w DB sie to jeszcze nie zdarzyło

    klientów trzeba wychowywać i przypominac zasady bezpieczenstwa
    *** blad ***