  • 1. Data: 2008-08-11 21:02:57
    Temat: pekaosa na slowacji
    Od: Dr Dex <d...@w...spamfree.pl>

    Witam !

    Czy bedac na slowacji znajde jakis bankomat ktory przyjmie moja zwykla karte
    bankomatowa z pekaosa (maestro) czy raczej zostawic ja w domu a wziac cos
    wypuklego ?

    --
    "Everything should be made as simple as possible,
    but not simpler" - A. Einstein

  • 2. Data: 2008-08-11 21:18:35
    Temat: Re: pekaosa na slowacji
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Czy bedac na slowacji znajde jakis bankomat ktory przyjmie moja zwykla
    > karte
    > bankomatowa z pekaosa (maestro) czy raczej zostawic ja w domu a wziac cos
    > wypuklego ?

    kazdy z logo maestro ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-08-11 21:22:36
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Uzytkownik "Dr Dex" <
> [...]
    > karte
    > bankomatowa z pekaosa (maestro) czy raczej zostawic ja w domu a wziac

    sa bankomaty - wyplacasz bez problemu
    *** blad ***

  • 4. Data: 2008-08-12 07:01:57
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Zeby bylo smieszniej, na jednej ze stacji benzynowych na Slowacji (BTW Slowacy
    uwielbiaja klamac, a to ze nie maja reszty, a to ze
    kart nie przyjmuje, a to ze rzekomo nie ma winiet, a to oszukac przy wydawaniu czy na
    rachunku) nie lykal zadnej Visy nawet
    wypuklej, a lyknal Maestro.
    JaC

    -----

    > Czy bedac na slowacji znajde jakis bankomat ktory przyjmie moja zwykla karte
    bankomatowa maestro czy raczej zostawic ja w domu a
    wziac cos wypuklego ?