eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipietno dla Millennium - brak kontaktow bezposrednichpietno dla Millennium - brak kontaktow bezposrednich
  • Data: 2013-11-12 13:55:45
    Temat: pietno dla Millennium - brak kontaktow bezposrednich
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Ave!

    Muszę nieco pomarudzić na filozofię Millenium. Generalnie wiele
    rozwiązań mają bardzo fajnych, ale nie rozumiem ich polityki braku
    kontaktu telefonicznego do oddziału - żeby można było po zdobyciu
    wszystkich dokumentów zadzwonić i szybko umówić się na dany dzień.

    Kontakt via e-mail czasem działa, czasem nie (jak np. dana osoba jest na
    urlopie), nie ma ogólnego kontaktu do oddziału i trzeba stosować protezę
    kontaktu przez ogólną infolinię.

    Skąd takie rozwiązanie? Chyba nawet mBank ma bezpośrednie telefony do
    swoich placówek...

    --
    Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy
    są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju.
    I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1