  • Data: 2010-06-06 17:22:25
    Temat: pin lub podpis
    Od: Piotr <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Od wielu lat posiadam konto w Banku Handlowym. Do tej pory przy płaceniu
    kartą wystarczyło wklepać PIN i wszystko było ok. Miesiąc temu
    otrzymałem nową kartę i od tej pory w miejscach gdzie do tej pory
    wystarczył sam PIN przy płaceniu wołają odemnie raz numer PIN, gdzieś
    indziej podpis, a w jednym ze sklepów po wpisaniu nr PIN musiałem
    podpisać ten odcinek potwierdzający płatność. Od czego jest to uzależnione?