  • Data: 2003-12-05 13:10:09
    Temat: pko sa :)
    Od: "ksdrs" <k...@S...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Posiadalem Eurokonto + pozyczke w PKO SA. Zlozylem dyspozycje zamkniecia
    konta i pozyczki.
    Wszystko poszlo bez problemu - trwa zamykanie. Poprosilem o potwierdzenie
    "zamkniecia" pozyczki ktore wymaga inny bank. Pani powiedziala ze oczywiscie
    , no problem, prosze przyjsc za 4 dni i wplacic 30 zl.
    No i spienilem sie. Zlodzieje.
    Wg mnie nie jest to historia rachunku za ktora sie placi a jedynie
    potwierdzenie operacji. Mam racje? Moge to reklamowac?

    Wg tabeli oplat:
    Zaświadczenie o spłacie - historia kredytu bankowego:
    w roku bieżącym - 20zl
    w latach poprzednich - 30zl.

    Umowe kredytowa podpisywalem w lutym tego roku wiec jesli juz musza pobrac
    oplate to chyba powinienem zaplacic 20zl.

    ksdrs