  • Data: 2009-04-11 15:53:13
    Temat: pl.biznes.wgpw: NTG Wałęsa [was: prof. Balcerowicz milczy...]
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> pisze:

    > Nie no panowie, twierdzenia jakoby TW Bolek nam coś "wystrajkował" jest
    > troszkę śmieszne:
    >
    > Jak bezpieka walczyła w obronie p.Wałęsy
    > http://korwin-mikke.blog.onet.pl/2,ID325045277,index
    .html

    > " [...] Jak już pisałem, nie mam zamiaru specjalnie zajmować się p.Lechem
    > Wałęsą - nie dlatego, że to był agent SB, lecz dlatego, że jest to kompletne
    > zero. Zawsze tylko bredził i bredził (wczoraj oświadczył: "Oczyszczę się - i
    > dostanę znów Nobla!"). Nawet ukraść kompromatów ze swojej teczki nie umiał
    > inteligentnie.
    > [...]

    "Prawo do 20%+ bezrobocia" jest jeszcze (marginalnie) w temacie grupy
    pl.biznes.wgpw. Ocena *czysto polityczna* Lecha Wałęsy bez nawiązywania
    do giełdy i gospodarki nie jest już w temacie grupy i nadaje się na
    pl.soc.polityka

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Nie szata czyni bonzę.