  • 31. Data: 2009-04-17 19:23:21
    Temat: Re: platne hasla w mBanku :(
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam>

    On 2009-04-17, z-ka | TGd <z...@g...pl> wrote:

    > Dokladnie tak. Sporo sie naglowkowalem co to za oplata. Ten kraj to
    > Belgia. Kiedy zrezygnowalem z tej uslugi w mBanku smsy premium (bo
    > chyba inaczej tego nazwac sie nie da w tym przypadku) sie skonczyly.
    > Oczywiscie inne smsy przysylane z polskich i nie tylko numerow sa
    > naturalnie bezplatne.

    A nie możesz mieć karty sim do odbierania smsów z dowolnego polskiego
    pre-paida ? Odbieranie nic nie kosztuje. No i dziwne że operator GSM
    kasuje za sms _przychodzący_ no ale, co kraj to obyczaj.

    kd,

    --
    Krzysztof Drewicz
    Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej

  • 32. Data: 2009-04-17 20:35:18
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    Miroo pisze:
    > Dawniej. Mnie już zdążyli przysłać listy kodów, a somo to jak wiadomo
    > trwa tydzień. Trzeba jeszcze doliczyć czas mojej reakcji (kilka dni),
    > czas reakcji banku i wyjdzie ze 2 tygodnie. Pewnie teraz masowo to ślą :)

    Ja też już zamówiłem. Starczy na dłużej. Ciekawe kiedy dotrą do mnie? :]

    K.

  • 33. Data: 2009-04-18 06:08:42
    Od: amcinpiL <e...@...sigu>

    Dnia Wed, 15 Apr 2009 17:34:32 +0200, m. napisał(a):

    > a te smsowe czemu ci nie leza? dla mnie nie ma nic wygodniejszego.

    Moje hasła zawsze leżą sobie ładnie przy monitorku. Rzut okiem na listę i
    hasło w klepane w ułamek sekundy. Przy komórce muszę:
    1. Odszukać dziada - czas od 10 sek do 1 min
    2. odblokować klawę - 2 sek
    3. Poczekać za SMSa - ciągnie się to w nieskończoność - 3 sek
    4. Uruchomić SMS - 2 sek
    5. Przewinąć długaśnego SMS-a do końca i wypatrzeć ten cholerny kod - 2sek
    6. Wklepać o 30% dłuższy kod (w stos do listy) patrząc na mniej czytelny
    wyświetlacz komórki (w stos do listy) - 3 sek
    Łaczny czas wklepania kodu z SmSa przekracza u mnie wszelkie do przyjęcia
    standardy :)
    Powiem krótko, od bodajże 9 lat pierwszy raz tak naprawdę mBank mnie
    wkurzył ;) Trzeba będzie stworzyć www przeciwko mbankowi w tej sprawie :D

    --
    pozdrROW
    Lipnicma

  • 34. Data: 2009-04-18 07:57:39
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "amcinpiL" <e...@...sigu> napisał w wiadomości

> [...]
    > Powiem krótko, od bodajże 9 lat pierwszy raz tak naprawdę mBank mnie
    > wkurzył ;) Trzeba będzie stworzyć www przeciwko mbankowi w tej sprawie :D

    hasła sms 15 sekund:
    1. Poczekać na SMSa - 1 sek
    2. Odszukać spodni - czas 3 sek
    3. odblokować klawę - 2 sek
[...]
    7. usunąć sms - 2 sek

    hasła jednorazowe 10 sekund:
    1. poszukać spodni 3sek
    2. wyjąć kartkę z kodami 3 sek
    3. odszukać kod 2 sek
    4. wklepać kod 2 sek

  • 35. Data: 2009-04-18 08:26:12
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    Załatwić przelewy z konta mojego ojca, który jest w szpitalu:
    hasła papierowe - bezproblemowo
    hasła SMSowe - niemożliwe (komórkę ma przy sobie).

  • 36. Data: 2009-04-18 09:53:33
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "zlotowinfo" news:gsc15e$422$1@inews.gazeta.pl

    > hasła jednorazowe 10 sekund:
    > 1. poszukać spodni 3sek
    > 2. wyjąć kartkę z kodami 3 sek
    > 3. odszukać kod 2 sek
    > 4. wklepać kod 2 sek

    Pomijając już kwestię czasowe. Dla mnie hasła SMSowe są nie do
    zaakceptowania z dwóch powodów:
    1. Hasło jest umieszczane na samym dole wiadomości (w BZ WBK jakoś może być
    na górze - przynajmniej tak było 2 miesiące temu - teraz już nie korzystam z
    ich usług)
    2. Ma za dużo cyferek!!! - co stoi na przeszkodzie aby hasło SMSowe miało 4
    cyfry? Tylko proszę mi nie mówić o tym, że wtedy jest bezpieczniej itp.
    Jeżeli ktoś ma burdel na kompie to nawet hasło składające się z 20 cyferek
    mu nie pomoże :)

  • 37. Data: 2009-04-18 09:56:57
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Szymon" news:gsc32f$6ah$1@news.dialog.net.pl

    > hasła SMSowe - niemożliwe (komórkę ma przy sobie).

    He he he - dobre :)

    A tak na poważnie to sposób myślenia ludzi w mBanku odpowiedzialnych za
    szeroko rozumiane bezpieczeństwo troszeczkę mnie dziwi.
    Jeżeli tak zależy im na cięciu kosztów to czemu nie umożliwią klientowi
    generowania listy haseł z poziomu serwisu transakcyjnego? Klient wchodził by
    w sobie jakąś tam zakładeczkę na koncie, klikał i... lista pojawia mu się
    zapisana w pliku PDF bądź jest wyświetlana na jakieś podstronie.

    Wtedy był by wilk syty i owca cała. No ale do tego trzeba chęci, a jak widać
    tych w mBanku od dłuższego czasu brakuje nie tylko w kwestiach ułatwienia
    życia klientowi.

  • 38. Data: 2009-04-18 10:02:46
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Szymon" <n...@o...pl> writes:

    > Załatwić przelewy z konta mojego ojca, który jest w szpitalu:
    > hasła papierowe - bezproblemowo
    > hasła SMSowe - niemożliwe (komórkę ma przy sobie).

    Formalnie to powinieneś mieć pełnomocnictwo.

    KJ (tak, wiem, że może nie być na to czasu)

    --
    KRETYNIZM - ułomność predysponująca często do wampiryzmu
    (J.Collin de Plancy "Słownik wiedzy tajemnej")

  • 39. Data: 2009-04-18 10:58:20
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-04-18, Valdi.Pavlack <V...@P...NOspam.pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > tych w mBanku od dłuższego czasu brakuje nie tylko w kwestiach ułatwienia

    I jak ktoś pozna Twój login / hasło, to sobie wejdzie w zakładeczkę na
    koncie, klika i... ma listę zapisaną w pliku PDF bądź wyświetlaną na
    jakiejś podstronie? :-)

    Ideolo. :-)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 40. Data: 2009-04-18 11:04:50
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Wojciech Bancer" news:slrnguhn3c.g7c.proteus@pl-test.org

    > I jak ktoś pozna Twój login / hasło, to sobie wejdzie w zakładeczkę na
    > koncie, klika i... ma listę zapisaną w pliku PDF bądź wyświetlaną na
    > jakiejś podstronie? :-)

    I po raz kolejny rozbija się wszystko o psychozę zabezpieczeń. Powtórzę to
    co napisałem w jednym ze swoim wcześniejszych postów - jeżeli ktoś ma
    pospolity burdel na kompie, milardy trojanów i tysiące innych śmieci to
    żadne zabezpieczenia i alpejskie kombinacje mu nie pomogą.

    PS. Jak ktoś ma poznać mój login i hasło - pytam się całkiem poważnie. :)