  • 11. Data: 2007-03-05 17:22:02
    Temat: Re: płatność KK za hotel przez internet
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2007-03-05 16:44, kiedy
    p...@g...com zdecydował(a) się stwierdzić,że:

    > Wiele hoteli przyjmuje platnosc e-karta i obciaza ja dopiero w
    > momencie przyjazdu (weryfikujac nr karty i blokujac np 1 EUR). Wtedy
    > jestes praktycznie kryty - nie przyjezdzasz - rozladowujesz swoja e-
    > karta i moga sobie obciazac. Oczywiscie, jesli robia blokade juz przy
    > rezerwacji to nic z tego.

    Ty naprawdę myślisz, że na e-karcie nie można zrobić debetu?
    Mylisz się.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 12. Data: 2007-03-05 17:30:39
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    5 Mar 2007 07:44:04 -0800, w
    <1...@3...googlegroups.co
    m>,
    p...@g...com napisał(-a):

> [...]
    > jestes praktycznie kryty - nie przyjezdzasz - rozladowujesz swoja e-
    > karta i moga sobie obciazac. Oczywiscie, jesli robia blokade juz przy

    Żebyś się kiedyś nie zdziwił...

  • 13. Data: 2007-03-05 17:33:30
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    p...@g...com napisał(a):

> [...]
    > momencie przyjazdu (weryfikujac nr karty i blokujac np 1 EUR). Wtedy
    > jestes praktycznie kryty - nie przyjezdzasz - rozladowujesz swoja e-

    Masz rację - oczywiście, że mogą. Jedyna rola salda e-karty to
    autoryzacja (powyżej salda transakcja nie dostanie autoryzacji), nic
    ponadto. Saldo nie ma żadnego znaczenia jeżeli chodzi o księgowanie
    nadchodzących obciążeń.

  • 14. Data: 2007-03-14 14:50:30
    Od: p...@g...com

    On 5 Mar, 18:22, yayco <y...@n...pl> wrote:
    > Zegar systemowy wskazywał 2007-03-05 16:44, kiedy
    > p...@g...com zdecydował(a) się stwierdzić,że:

    > Ty naprawdę myślisz, że na e-karcie nie można zrobić debetu?
    > Mylisz się.
    >
    > --
    > **** ****
    > **** Make it idiot-proof ****
    > **** and someone will make a better idiot ****
    > **** ****
    > **** yayco(yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com) ****- Hide
    quoted text -

    A mozna nie znajac doatkowych 3 cyferek ze spodu karty? Ja moge
    sprobowac zdebetowac, ale dostawca uslugi nie znajacy tego numeru?
    Tgeo nie jestem pewien.

    Pzdr

    Piotr

  • 15. Data: 2007-03-15 23:30:16
    Od: "Piotr" <piotr@centrum_.cz>

    >A mozna nie znajac doatkowych 3 cyferek ze spodu karty? Ja moge

    tak

    Pozdr.,