eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipłatność kartą: data wykonania 04.08, data księgowania 02.11 WFT! › płatność kartą: data wykonania 04.08, data księgowania 02.11 WFT!
    From: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: płatność kartą: data wykonania 04.08, data księgowania 02.11 WFT!
    Date: Mon, 9 Nov 2009 18:12:03 +0100

    Właśnie zobaczyłem na swoim wyciągu takie cudo, otóż
    na początku sierpnia zapłaciłem w internecie pewną kwotę
    kartą debetową (rachunek za allegro) a została ona
    zaksięgowana dopiero 2 listopada O_o

    Przez prawie 3 miesiące operacja ta nigdzie nie figurowała
    (tzn. allegro otrzymało pieniądze, ale na moim koncie ich nie
    ubyło, ani nie było tam blokady).

    Ja tego nawet nie zauważyłem, dopiero teraz widząc dziwną
    transakcję przejrzałem wyciągi i widzę, że przez 3 miesięce od
    wykonania transakcji moje konto nie było "niepokojone" w tej
    sprawie ;)

    Czy to znaczy, że firma pośrednicząca w zapłacie (QXL Poznań)
    kredytowała mnie przez te 3 miesiące? Czy to jest u nich hmm
    normalna praktyka? =)