  • 51. Data: 2010-02-07 17:02:58
    Temat: Re: płatnośćkartą
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "bzdreg" news:hklst0$vl1$1@news.onet.pl

    > Wręcz popieram takie działania sklepikarzy, bo to "otwiera oczy" durnemu
    > motłochowi.

    Jeżeli mowa o płatnościach dużych kwot to jak najbardziej się z tobą
    zgadzam - sam w takich przypadkach proponuję przelew i w 99% przypadków
    sprzedawcy bardzo chętnie na to przystawali. Jeżeli zaś ktoś daje mi
    "gotówkowe rabaty" w spożywczym bo zapłacę gotówkę za zakupy na kwotę 20
    PLN, to najlepiej niech się zastanowi nad sensem posiadania POSa w swoim
    sklepie - przecież nikt mu pistoletu do głowy nie przystawia i nie nakazuje
    go posiadać. W moim odczuciu bardziej się taki sklepikarz ośmiesza - ale to
    tylko subiektywne odczucie :)

  • 52. Data: 2010-02-07 17:04:06
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "witek" news:hkludq$bub$1@inews.gazeta.pl

    > Nie może.

    Oficjalnie nie może, nieoficjalnie już tak.

  • 53. Data: 2010-02-07 17:05:40
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Henryk "Plumski" Plumowski" news:hkm04e$hba$1@inews.gazeta.pl

    > Poza tym dziwi mnie polityka Biedronki;
    > dlaczego nie wprowadzą płatności kartami?
    > Już ode mnie mieli by kilkadziesiąt procent więcej obrotu...

    Dyskutowaliśmy o tym jakiś czas temu na grupie.
    Biedronka jak by chciała przyjmować karty to by mogła sobie przy swojej
    ilości sklepów x ilość kas w nich znajdujących się, takie warunki sobie
    wynegocjować, że ho ho :)

  • 54. Data: 2010-02-07 17:11:00
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Michal_Ko" news:hkmkcg$rkl$2@atlantis.news.neostrada.pl

    > Bo kto ma ustalać, co jeszcze
    > rodzicom wolno a czego już nie?

    IMHO napewno nie politycy. Niestety jak widzę niektórych z nich bardzo
    rączki świerzbią aby się za to zabrać.

  • 55. Data: 2010-02-07 17:26:21
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    bzdreg <b...@o...pl> writes:

    > Nie ośmieszaj się, zwłaszcza na p.b.b.
    > Granica, to (nie)posiadanie własnych środków płatniczych.
    > Dopóki gówniarz nie zarabia sam na swoje utrzymanie, to nie jest
    > "obywatelem".

    Sam sie osmieszasz.

    Pieniadze? Przeciez wydaje je ta sama organizacja przestepcza, i to
    wbrew pozorom niekoniecznie wlasnie tym, ktorzy zarabiaja na cokolwiek.

    Domyslam sie ze chwilowo nie jestes jeszcze w wieku pozwalajacym na
    zalozenie rodziny (tzn. nie jestes dojrzaly psychicznie, nie mam na
    mysli fizycznej mozliwosci prokreacji).
    --
    Krzysztof Halasa

  • 56. Data: 2010-02-07 17:35:16
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Robert Kois <k...@h...pl> writes:

    > Za dużo prawicowej prasy, pomyśl trochę samodzielnie.

    To chyba jakies bardzo "nowoczesne" znaczenie slowa "prawicowa".
    --
    Krzysztof Halasa

  • 57. Data: 2010-02-07 17:48:12
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sun, 07 Feb 2010 18:35:16 +0100, Krzysztof Halasa napisał(a):

    > To chyba jakies bardzo "nowoczesne" znaczenie slowa "prawicowa".

    No co ja poradzę, że na tego typu poglądy trafiam głównie u "prawicowców",
    "lewicowcy" zwykle przeginają w drugą stronę. Ale ok, mogę odszczekać bo
    nie chce mi się szukać przykładów.

    --
    Kojer

  • 58. Data: 2010-02-07 17:56:38
    Od: bzdreg <b...@o...pl>

    Krzysztof Halasa pisze:

    > Domyslam sie ze chwilowo nie jestes jeszcze w wieku pozwalajacym na
    > zalozenie rodziny (tzn. nie jestes dojrzaly psychicznie, nie mam na
    > mysli fizycznej mozliwosci prokreacji).

    Dzięki za optymistyczną ocenę :)
    Dwójka dzieci, oba "pożenione", pełna samodzielność finansowa wszystkich
    członków rodziny. Zapewniam Cię, że wiem o czym mówię.
    :D :D :D

    Sugeruję mniej projekcji, a więcej analizy.

    --
    Tnx. Regards. Bzd.

  • 59. Data: 2010-02-07 18:01:22
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Robert Kois" news:xmgbmx5eultd$.dlg@kojer.kojer

    > No co ja poradzę, że na tego typu poglądy trafiam głównie u "prawicowców",
    > "lewicowcy" zwykle przeginają w drugą stronę. Ale ok, mogę odszczekać bo
    > nie chce mi się szukać przykładów.

    I słusznie bo na warto zaśmiecać grupę szerszą dyskusją o politycznej
    miernocie, która "zarządza" Polską.
    Podsumowując - w Polsce nie ma ani prawicy ani lewicy. Jest banda kilkuset
    zbędnych pajaców, stanowiących pochodne pzpr oraz solidarnościowego
    styropianiu (ogólnie - nic ciekawego ani godnego uwagi) których łączy
    jedno - umiłowanie do koryta przy którym kosztem obywatela można się utuczyć
    mamoną jak rasowa świnia. (i nic ponad to).

    I niech to stanowi puentę naszej dyskusji o "polskiej polityce" w temacie
    poruszających kwestię płatności kartą :)

  • 60. Data: 2010-02-07 18:12:07
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    bzdreg <b...@o...pl> writes:

    > Dzięki za optymistyczną ocenę :)
    > Dwójka dzieci, oba "pożenione", pełna samodzielność finansowa
    > wszystkich członków rodziny. Zapewniam Cię, że wiem o czym mówię.

    Tzn. tak jak napisalem, nie mialem na mysli fizycznych mozliwosci.
    --
    Krzysztof Halasa