  • 41. Data: 2005-10-12 19:13:52
    Temat: Re: po co komu kk
    Od: Poke <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu}"@konto2.pl>

    Dnia 2005-10-12 21:06:03, Krzysztof K. Maj napisał(a):

    > A przydałoby Ci się, bo jak na razie, to wprowadzasz innych w błąd.

    Naprawde? No to interesujace. A moze konkrety?

    --
    Pozdrowienia/Greetings,
    Poke

    http://www.neostrada-net24.prv.pl/ - poradnik dla uslug Net24 i Neostrady

  • 42. Data: 2005-10-12 20:05:21
    Od: Konrad Brywczyński <http://cerbermail.com/?EPpJiWnVOQ>

    Poke" <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu} <Użytkownik "Poke"
    <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu}"@konto2.pl> w wiadomości
    news:news:1c1erzso5p8qw.nctcam8jtv4r.dlg@40tude.net napisał(a):
    > Naprawde? No to interesujace. A moze konkrety?

    Konkrety, to Twoje niezrozumienie / nieznajomość pojęcia "karta debetowa".

    --
    Konrad J. Brywczyński GG:1528179
    http://www.boeing.com/news/releases/2003/q2/nr_03051

  • 43. Data: 2005-10-13 17:07:01
    Od: Poke <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu}"@konto2.pl>

    Dnia 2005-10-12 22:05:21, Konrad Brywczyński napisał(a):

    > Konkrety, to Twoje niezrozumienie / nieznajomość pojęcia "karta debetowa".

    A dokladniej? W czym niezrozumenie (niezrozumienie)? Konkrety prosze, a
    nie lanie wody.

    --
    Pozdrowienia/Greetings,
    Poke

    Kredyt Bank i PKO to parodie instytucji finansowych

  • 44. Data: 2005-10-13 17:33:10
    Od: Konrad Brywczyński <http://cerbermail.com/?EPpJiWnVOQ>

    news:news:1v8l6b206qp2j$.ljzh1240rt3e.dlg@40tude.net napisał(a):

    > A dokladniej? W czym niezrozumenie (niezrozumienie)? Konkrety prosze, a
    > nie lanie wody.

    Krótko: karta debetowa nie oznacza, że masz prawo do debetu, a karta
    płatnicza to dowolna karta, którą można płacić, a nie karta, bez prawa do
    debetu, jak Tobie się zdawało. Resztę doczytaj. Jak się ma braki w
    podstawach, to nie wypada się na grupie wymądrzać.

    --
    Konrad J. Brywczyński Bus station is the place where bus stops.
    k...@b...tk Trainstation is the place where train stops.

  • 45. Data: 2005-10-13 20:49:10
    Od: Poke <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu}"@konto2.pl>

    Dnia 2005-10-13 19:33:10, Konrad Brywczyński napisał(a):

> [...]
    > debetu, jak Tobie się zdawało. Resztę doczytaj. Jak się ma braki w
    > podstawach, to nie wypada się na grupie wymądrzać.

    Nadal nie rozumem o co chodzi.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Kategoria:Karty_płatnic
    ze

    I konkretnie debetowka:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Karta_debetowa

    Dyskusja wydaje mi sie ze dotyczyla nizszosci KK wzgledem debetowej z
    linia debetowa lub czyms podobnym. IMHO trudno porownywac karte debetowa
    bez "debetu" do KK bo przeciez wtedy funkcjonalnosc jest zupelnie inna.

    Powiem wiecej - aby dokladniej sprawdzic czy sie nie myle poszperalem na
    sieci i zauwazylem ze roznie sie te same karty nazywa bo np. tutaj
    http://www.twoja-firma.pl/slownik/karta-debetowa.htm
    l cytuje "Pozwala na
    dokonywanie płatności lub wypłat do wysokości salda na
    rachunku(powiększonego ewentualnie o dopuszczalny debet lub kredyt
    odnawialny)" czyli karta debetowa w swojej definicji posiada jakas forme
    linii kredytowej, natomiast juz tutaj
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Karta_płatnicza cytuje
    "Kwota transakcji nie może przekroczyć stanu konta posiadacza karty." -
    czyli z kolei NIE posiada jakiejkolwiek linii kredytowej.

    Dla mnie karta debetowa posiada mozliwosc skorzystania z dodatkowego
    debetu przyznanego przez bank - ja znam taka definicje, mam nadzieje ze
    sie nie myle.

    PS.
    Daruj sobie ironie, mnie to nie rusza.

    --
    Pozdrowienia/Greetings,
    Poke

    Artykuł satyryczny w Timesie to jedna sprawa, ale cegły i kije trafiają
    prosto w sedno.

  • 46. Data: 2005-10-13 22:05:18
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Poke" <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu} wrote:

    > Dla mnie karta debetowa posiada mozliwosc skorzystania z dodatkowego
    > debetu przyznanego przez bank - ja znam taka definicje, mam nadzieje
    > ze sie nie myle.

    Mylisz się.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 47. Data: 2005-10-14 00:00:59
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Dla mnie karta debetowa posiada mozliwosc skorzystania z dodatkowego
    > debetu przyznanego przez bank - ja znam taka definicje,
    > mam nadzieje ze sie nie myle.

    Spes mater stultorum. ;-P
    Skoro masz prywatną definicję, to zachowaj ją dla siebie,
    bo ma się ona nijak do rzeczywistości.
    Nie chesz się douczyć - Twoja sprawa,
    byleś nie wciskał innym tego kitu.

  • 48. Data: 2005-10-14 04:57:34
    Od: Konrad Brywczyński <http://cerbermail.com/?EPpJiWnVOQ>

    Poke" <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu} <Użytkownik "Poke"
    <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu}"@konto2.pl%> napisał(a) w

    > Dla mnie karta debetowa posiada mozliwosc skorzystania z dodatkowego
    > debetu przyznanego przez bank - ja znam taka definicje, mam nadzieje ze
    > sie nie myle.

    Umówmy się: dla Ciebie i tylko dla Ciebie. W dyskusji z innymi posługuj się
    prawidłową definicją.

    Zamiast wikipedii, gdzie każdy może napisać dowolną bzdurę, sugeruję jednak
    czytać fachowców:
    http://www.polcard.com.pl/podstrona.php?m=karty&s=k_
    typy#debet
    http://www.kartyonline.net/faqy.php?k=1

    > PS.
    > Daruj sobie ironie, mnie to nie rusza.

    Zauważyłem, jesteś impregnowany. Na ironię i argumenty.

  • 49. Data: 2005-10-14 10:49:21
    Od: "Adam Anonim" <p...@g...pl>

    Konrad Brywczyński <http://cerbermail.com/?EPpJiWnVOQ> napisał(a):

    > Zauważyłem, jesteś impregnowany. Na ironię i argumenty.

    LOL. Tak sie sklada ze potrafie sie przyznac do bledu. Skoro sie myle to mea
    culpa i tyle. Wybacz Mistrzu ale rozumiem ze skoro gryziesz i drapiesz od
    pierwszego postu zamiast po porostu wyjasnic to Ty jestes nieomylny. Gratuluje
    dobrego samopoczucia!

  • 50. Data: 2005-10-14 10:51:01
    Od: "Poke" <p...@g...pl>

    Glenn <g...@b...pl> napisał(a):

    > Mylisz się.

    Ok, rozumiem. To jak wiec nazywa sie karta bedaca zwykla karta debetowa lecz
    posiadajaca jeszcze linie debetowa? Pytam szczerze.

    Pozdrawiam,
    Poke