  • 1. Data: 2006-11-29 14:17:28
    Temat: pobranie gotowki w okinku - inteligo
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Witam

    Czy z konta inteligo da sie wybrac pieniążki w okinku pkobp?
    Co jest do tego potrzebne jeżeli wogole da sie to zrobić?

    --
    pozdr
    P.

  • 2. Data: 2006-11-29 14:22:55
    Temat: Re: pobranie gotowki w okinku - inteligo
    Od: LM <p...@n...sig>

    gg pisze 29-11-2006 15:17:
    > Witam
    >
    > Czy z konta inteligo da sie wybrac pieniążki w okinku pkobp?
    > Co jest do tego potrzebne jeżeli wogole da sie to zrobić?

    Jeżeli jest to okienko z POS-em - jest to możliwe. Potrzebna jest karta
    Visa Electron.

    --
    Nieustannie pozdrawiam
    Leszek Maszczyk

  • 3. Data: 2006-11-29 14:29:55
    Od: neg <n...@n...pl>

    I dowód osobisty.

  • 4. Data: 2006-11-29 17:43:55
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "neg" <n...@n...pl> napisał w wiadomości news:ekk5h5$ve7$1@aioe.org...
    >I dowód osobisty.

    dokument tożsamości :) ja np. nie mam dowodu bo sie zużył :-)