  • Data: 2010-05-12 16:33:44
    Temat: pochwała dla WBK za skype
    Od: plusz <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    pewnie to nie nowość, ale właśnie doceniam
    będąc na wakacjach w innej strefie czasowej, jeden z hoteli założył
    blokadę na karcie, następnie zdjął inną sumę więc blokada została.
    Potrzebowałem ją wcześniej zdjąć. W WBK można zadzwonić ze Skype,
    czyli gratis całą dobę, obsługa taka jak przez zwykła infolinię -
    rzadko tam dzwonię bo mam tylko karty walutowe, ale jestem również
    miło zaskoczony szybką i nastawioną na klienta obsługą. Pierwszy
    konsultant z którym się połączyłem (wcześniej tylko wybór 1 2 0 na
    klawiaturze) od razu rozwiązał problem. To rzadkość w bankach.
    Tak więc publicznie pochwalam, bo się należy.

    --
    plusz
    kalkulatorlokat.pl