  • 1. Data: 2006-05-07 16:45:12
    Temat: podpis cyfrowy
    Od: "Zyggy" <b...@m...com>

    Tak mnie jakoś naszło....

    Jak w zasadzie ma się ustawa o podpisie elektronicznym do tych wszystkich
    haseł jednorazowych, tokenów nie wspominając już o zwykłym logowaniu się na
    stronę banku. Czy może polecenia transakcji pieniężnej w internecie mają
    jakąś inną podstawę prawną ?

    Zyggy

  • 2. Data: 2006-05-07 17:10:45
    Temat: Re: podpis cyfrowy
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl>

    Zyggy napisał(a):
> [...]
    > stronę banku. Czy może polecenia transakcji pieniężnej w internecie mają

    Tak, ogólnie Prawo bankowe, a w szczegółach ustawa o elektronicznych
    instrumentach płatniczych.

    --
    Dawid

  • 3. Data: 2006-05-07 17:47:46
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sun, 7 May 2006 18:45:12 +0200, "Zyggy" <b...@m...com> wrote:

> [...]
    >stronę banku. Czy może polecenia transakcji pieniężnej w internecie mają

    nijak się mają. To, co masz w bankach wynika z umów między bankami a
    ich klientami.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 4. Data: 2006-05-07 18:04:14
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski"
    > To, co masz w bankach wynika z umów między bankami a
    > ich klientami.

    za wyjątkiem niektórych klientów Fortisa Nordei i BPH
    którz używają podpisu kwalifikowanego w łącznosci
    z systemem bankowym
    *** blad ***

  • 5. Data: 2006-05-07 21:53:35
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    blad wrote:
    > Użytkownik "Jarek Andrzejewski"
    >
    > za wyjątkiem niektórych klientów Fortisa Nordei i BPH
    > którz używają podpisu kwalifikowanego w łącznosci
    > z systemem bankowym

    A to ciekawe... W BPH? Jestem ich klientem od lat i nic o tym nie wiem -
    chyba nie klient indywidualny...
    Leszek

  • 6. Data: 2006-05-08 16:03:12
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Leszek"

    > A to ciekawe... W BPH? Jestem ich klientem od lat i nic o tym nie
    > wiem - chyba nie klient indywidualny...

    tez nie wiedzialem, ale jak sie Nordea pochwalila ze jest pierwsza
    i wskazala na partnera Sigillum (czyli PWPW) to wszedlaem na ich
    strone
    http://www.sigillum.pl/index.php?a=203&id=58
    i okazalo sie ze chwala sie, ze w BPH tez to uruchomili
    A pierwszy dla klientow i tak byl Fortis z Unizeto - rok wczesniej
    *** blad ***