  • 11. Data: 2005-03-11 21:25:15
    Temat: Re: podwyzszenie limitu na KK
    Od: "CB" <v...@w...pf.pl>

    > Ale - o ile nic się nie zmieniło - bardzo niskie limity.

    do 10.000zł miesięcznie, więc chyba przeciętnie. Ale fakt - złotych lukas
    nie prowadzi.

  • 12. Data: 2005-03-11 22:39:03
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Fri, 11 Mar 2005 17:03:25 +0100, "Glenn" <g...@b...pl>
    wrote:

    >Owszem, ale w BPH podwyższenie limitu nie przejdzie bez stosu papierów, a w
    >Rajfim bezboleśnie dostajesz 120%

    ja przenosilem karte z wbk do bph i zamiast 3000 jak w wbk dali mi
    limit... 3100 :-))))) do dzis nie wiem dlaczego.
    ale nie zapominajmy, ze w bph trzeba miec silne nerwy, zwlaszcza jak
    sie chce korzystac z netu (i nie tylko)

    G.

  • 13. Data: 2005-03-11 23:57:56
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    Piotr Gralak napisał(a):

    > ja przenosilem karte z wbk do bph i zamiast 3000 jak w wbk dali mi
    > limit... 3100 :-))))) do dzis nie wiem dlaczego.

    Może dlatego, ze kartę "silver" wydają dla limitów POWYŻEJ 3000? Bawiłem
    się kiedyś ich kalkulatorem i jak limit był <=3000, to proponował
    bursztynową, dopiero powyżej 3000 mogła być srebrna (czyli wypukła).

    --
    Marek

  • 14. Data: 2005-03-12 10:54:36
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sat, 12 Mar 2005 00:57:56 +0100, MarekM
    <m...@w...interia.i-to.pl> wrote:

    >Może dlatego, ze kartę "silver" wydają dla limitów POWYŻEJ 3000? Bawiłem
    >się kiedyś ich kalkulatorem i jak limit był <=3000, to proponował
    >bursztynową, dopiero powyżej 3000 mogła być srebrna (czyli wypukła).

    o, to by wiele tlumaczylo. faktycznie mi tez kalkulator proponowal
    bursztynowa, ale ja niezrazony zlozylem wniosek o silver :)
    no prosze, to poszli mi na reke i podniesli limit, a mogli zabic :)))

    G.

  • 15. Data: 2005-03-12 11:17:57
    Od: "Carlosky" <O...@N...pl>

    Użytkownik "CB" <v...@w...pf.pl> napisał w wiadomości

    > do 10.000zł miesięcznie, więc chyba przeciętnie. Ale fakt - złotych lukas
    > nie prowadzi.

    tak z ciekwosci...
    jakie limity uwaza sie za wysokie?

    BlueSKY!

    carlo
    **************************
    FreeFly & Enduro & ScubaDiving
    www.FreeFly.pl

  • 16. Data: 2005-03-12 12:24:20
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    przemyślenia swoje:

    > tak z ciekwosci...
    > jakie limity uwaza sie za wysokie?

    Dla banków? Trudno mówić o wysokich. Raczej mamy tutaj pewne wartości
    progowe, przyjęte dla kart poszczególnych rodzajów i kolorów.

    A dla klienta to już wedle jego samopoczucia. O niskich limitach w
    Lukasie napisałem, ponieważ zaproponowali mi trzykrotnie niższy limit
    niż Raiffeisen. Rzecz dotyczyła MC, bo akurat takiej karty potrzebowałem.
    --
    **** ****
    **** If you're so smart, why Microsoft Outlook Express ****

  • 17. Data: 2005-03-12 16:21:40
    Od: "CB" <v...@w...pf.pl>

    > A dla klienta to już wedle jego samopoczucia. O niskich limitach w
    > Lukasie napisałem, ponieważ zaproponowali mi trzykrotnie niższy limit
    > niż Raiffeisen. Rzecz dotyczyła MC, bo akurat takiej karty potrzebowałem.

    Musisz być strasznie niewiarygodny dla banku. Mnie dali 2x deklarowane
    dochody bez mrugnięcia okiem. No ale faktem jest, że mam u nich konto już
    parę lat i nigdy nie było żadnych zgrzytów (chociaż owe dochody wędrują na
    zupelnie inne konto w inny banku).

  • 18. Data: 2005-03-12 18:31:28
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    swoje:

> [...]
    > parę lat i nigdy nie było żadnych zgrzytów (chociaż owe dochody wędrują na

    Czy ja jestem niewiarygodny dla Lukas banku? Nie sądzę.
    Nie wiem ile to jest 2x deklarowane dochody, bo jako żywo, nie pamiętam,
    żebym Lukasowi coś gwarantował.Ale nie wiem, może im zagwarantowałem
    2,5k, kto wie? Dla informacji: nigdy (od trzech lat, bo jak raz mineła
    mi trzecia rocznica u onego) nie musiałem płacić za e-konto pro.
    Lukas wielokrotnie mi swoją k.k. proponował. Ostatnio wczoraj, przy
    okazji zmiany danych osobowych. To tyle jeśli idzie o wiarygodność.

    Rzecz wyglądała tak, że od ręki mi dawali limit 5k (więc może faktycznie
    deklarowałem połowę tego), natomiast co do więcej, to mieli jakieś
    dziwne (a dla mnie trudne do zaakceptowania z braku czasu) życzenia.
    Przyznaję, że zapomniałem jakie, bo zależało mi na czasie, a Raiffeisen
    dał mi kartę szybko i z znacznie wyższym limitem (o ubezpieczeniach i
    uroczym niedźwiedziu nie wspomnę), wymagając stosunkowo niewiele (w
    zakresie papierologii).

    --
    **** ****

  • 19. Data: 2005-03-12 18:59:49
    Od: "CB" <v...@w...pf.pl>

> [...]
    > Lukas wielokrotnie mi swoją k.k. proponował. Ostatnio wczoraj, przy
    > okazji zmiany danych osobowych. To tyle jeśli idzie o wiarygodność.

    No to nie wiem co mogło być przyczyną. Lukas akurat dość często proponuje
    KK, niemniej naprawdę nie jest problemem wyrobienie u nich KK nawet mając
    status osoby bezrobotnej. Skoro nie musiałeś płacić za PRO to pewnie masz
    2000 wpływu i 5000 lokat. Zatem wyrobienie KK na limit 4000 nie powinno
    stanowić większego problemu. Oczywiście za darmo w pierwszym roku dla
    posiadacza PRO.

> [...]
    > dał mi kartę szybko i z znacznie wyższym limitem (o ubezpieczeniach i
    > uroczym niedźwiedziu nie wspomnę), wymagając stosunkowo niewiele (w

    Oczywiście wszystko jest kwestią gustu. RF jest zdecydowanie droższy, zatem
    ryzyko może wziąć na siebie większe. Może dlatego. A może bankowi wydało się
    dziwne, że ktoś chce limit 5000 na KK. Biorąc pod uwagę, iż średnie saldo na
    KK w Polsce nie przekracza 1000, nadal jest stosunkowo mało punktów, gdzie
    można płacić kartą, to jednak bardzo wysoki limit. Nie wiem jak u Ciebie,
    ale dla mnie zakupy kartowe stanowią może 30% wszelkich miesięcznych
    wydatków.

    pzdr

  • 20. Data: 2005-03-12 19:31:47
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    yayco napisał(a):

    > Rzecz wyglądała tak, że od ręki mi dawali limit 5k (więc może faktycznie
    > deklarowałem połowę tego), natomiast co do więcej, to mieli jakieś
    > dziwne (a dla mnie trudne do zaakceptowania z braku czasu) życzenia.

    Hm, to ja opowiem Wam moją historię ;-)

    W Lukasie złożyłem wniosek o MC Onet.pl z limitem 2000 (takiego wówczas
    potrzebowałem - traktując kartę jako "rezerwową"). Nie mam u nich
    żadnego konta, więc złożyłem zaświadczenie o dochodach. Dostałem kartę z
    limitem 2500 zł (nie wiem, skąd te dodatkowe 500zł - może taki mieli
    wówczas limit minimalny?). Po 1,5 roku jej używania zaproponowali
    zwiększenie limitu do 7500zł. Nadal nie mam u nich konta, nie mają
    żadnych nowych zaświadczeń o zatrudnieniu itp. Na mój gust są więc dość
    "liberalni".

    --
    Marek