  • 1. Data: 2004-01-10 02:12:33
    Temat: pomoc pawna
    Od: "keracz" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Mam zaszczyt od wielu lat współpracować z Stowarzyszeniem którego, zadaniem
    jest pomoc prawna osobom fizycznym i podmiotom gospodarczym które,ze względów
    finansowych, nie mogą dochodzić swych praw.Zajmujemy się wszelkimi aspektami
    prawnymi. Stowarzyszenie dysponuje doświadczonymi
    współpracownikami.Rozpatrujemy każdy, zgłoszony przypadek indywidualnie.Twoje
    zgłoszenie nie zostanie bez odpowiedzi.
    Masz problem-
    zadzwoń -505-710-922
    napisz -...@g...pl
    GG 3235265

  • 2. Data: 2004-01-10 08:41:21
    Temat: Re: pomoc pawna
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Najlepszą pomocą pawną jest włożenie delikwentowi palca do gardla. A
    spamiarzom - won.

    --
    SQLwysyn

  • 3. Data: 2004-01-10 10:32:16
    Od: "P.Sperling" <s...@k...gazeta.pl>

    Proponuje na poczatek poczytac o netykiecie. Spadaj, spamiarzu!

  • 4. Data: 2004-01-11 10:04:28
    Od: Sebol <l...@s...pl>

    keracz wrote:

    <ciach reklamy>

    jak mozesz udzielac pomocy prawnej jezeli sam nie przestrzegasz umowy
    wynikajacej z netykiety?. Jezeli to stowarzyszenie pobiera chociaz
    zlotowke ze usluge to nie powinienes z takimi reklamami tu wyjezdzac.
    Jezeli dzialacie non-profit to zwracam honor.

    --
    l...@s...pl

  • 5. Data: 2004-01-11 10:20:34
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Sebol napisal/a:

    > jak mozesz udzielac pomocy prawnej jezeli sam nie przestrzegasz umowy
    > wynikajacej z netykiety?.

    hehe umowa bez przesady ;-))
    "Umowa zawarta w Internecie pomiędzy keraczem, zwanym dalej Spamującym, a
    Sebolem, zwanym dalej Strażnikiem Grupy.

    Par. 4 - przedmiot umowy
    Strony umawiają się:
    1. Spamujący będzie pisał plain tekstem
    2. Spamujący będzie przestrzegał tematyki grupy
    3. Spamujący nie będzie zamieszczał ogłoszeń komercyjnych ...

    Par. 8 - Postępowanie w razie nieprzestrzegania umowy
    1. Strażnik Grupy może umieścić zgryźliwy komentarz do posta Spamującego na
    właściwej grupie..."

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy

  • 6. Data: 2004-01-14 01:15:48
    Od: Krystek <k...@p...e-space.pl_>

    zbiggy napisał:
    > Par. 8 - Postępowanie w razie nieprzestrzegania umowy
    > 1. Strażnik Grupy może umieścić zgryźliwy komentarz do posta Spamującego na
    > właściwej grupie..."

    oraz dodatkowo na grupie pl.news.mordplik a także powiadomić odpowiednie
    działy abuse dostawców łącza internetowego spamującego...

    K.

    P.S. Stasiu - podeślij :-)