  • Data: 2003-02-28 12:36:24
    Temat: poradzcie fachowcy...
    Od: Piotr 'Lestat' Puchowski <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam grupe,
    uzytkownik bankow ze mnie raczej zaden, kredytow nie biore, limitow nie
    przekraczam, potrzebuje banku do trzech rzeczy - "odebrania" pensji,
    wyplacenia jej w kilku czesciach z bankomatu (i te dwie sprawy moj
    aktulany bank - WBKBZ spelnia), oraz mozliwosc przeslania _czasem_
    przelewu droga elekytroniczna na niezdefiniowane wczesniej konto, i tu
    jest pies pogrzebany, bo WBK kaze korzystac z tokena co mi sie nie widzi
    ani uzytkowo, ani finansowo. Gdzie radzicie sie ewentualnie przenniesc?

    Lestat
    --
    DARTS: http://l.pl/lestat/