  • Data: 2004-03-25 04:43:38
    Temat: poradzcie jak to splacic ?
    Od: "krab" <_...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    bph - kk - patrze na wyciag w necie i widze
    Zadłużenie na dzień dzisiejszy: xx1.2799999999997
    nie wiem jak mi to wyliczyli - ALE - jak mam to splacic ?
    z gory zaznaczam, ze wszelkie nadplaty sa wykluczone ! :-) nie nadplace
    bankowi 0,0000000000003 zl nadplaty ! o nie !
    bph przechodzi na rozliczenie z dokladnoscia do ultramikro grosza ? :-) no i
    pozostaje pytanie - czy jesli zaplace o 0,0099999999997 zl za malo - to
    wlepia mi 50 zl kary za brak splaty kwoty zadluzenia tak jak to robia w
    lukasie ? sami widzicie - ze sprawa robi sie powazna :-)