  • Data: 2003-03-24 11:44:52
    Temat: porazka BZWBK
    Od: "JaKi" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzis jak to zwykle bywa raz na czas zagladnolem do BZWBK - na drzwiach
    przywital mnie piekny napis iz "oddzial pracuje w nowym systemie" - ide
    sobie zadowolony na sale obslugi z mysla ze moze dzis szybko wyjde :) byl
    to moj blad - na sali kolejka jak za czasow PRL, ustawilem sie grzecznie w
    ogonku, po 10 min w kolejce bylo juz 30 osob (a dzis jak nigdy 4 kasy
    otwarte!!) W ucho wpadaly mi tylko co jakis czas slowa niedysponentow "no bo
    mamy nowy system.." niedysponenci jak w amoku biegali do komputerow gdzie
    byla ZORBA "bo tam jakos latwiej jest", jedna kobieta nie mogla zlikwidowac
    lokaty, inna wyciagu nie dostala :-/ ludzie w kolejce psioczyli i dalo sie
    slyszec poglady ze pora zmienic bank...

    Z teko przybytku wyszedlem po 40 min :-/ ale z misciwa satysfakcja ze jak
    straz miejska wlepi mi mandat ze przekroczylem czas parkowania na stanowisku
    dla klientow banku (20 min) to obciaze nim BZWBK :) na szczecie tym razem im
    sie udalo...
    --
    JaKi