  • Data: 2011-05-20 08:30:24
    Temat: porfel online - gdzie najlepszy?
    Od: Shaman <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Założyłem sobie dla zabawy portfel ma money.pl (chciałem sprawdzić ile
    straciłem nie interesując się swoimi pieniędzmi przez ostatni rok). No i
    srodze się zawiodłem bo portfel ten nie umożliwia konwersji pomiędzy TFI w
    parasolu. Przecież parasole są już na rynku od już ładnych kilku lat.
    Szybko założyłem konto w bankier.pl i niestety to samo. Czy któryś portal
    ma funkcjonalność portfela, która w lepszy sposób przystaje do realiów?

    Od razu uprzedzę wszystkich pomysłowych... konwersji nie da się dobrze
    zasymulować kombinacją "sprzedaj + kup". Po takiej operacji mamy zmienioną
    wartość zainwestowanego kapitału co wypacza wszystkie wyniki.

    Powtarzam więc pytanie (dla tych co nie czytają całych postów :)):
    Czy jest jakaś darmowa aplikacja typu portfel potrafiąca zapisywać
    konwersje jednostek TFI? Może być online lub aplikacja stand alone
    ściągająca wyceny z sieci - byle działała.

    --
    PZDR
    Shaman