  • 11. Data: 2002-02-11 15:21:11
    Temat: Re: porównan i e maestro i ve
    Od: <t...@p...onet.pl>

    > Radio Erewan?

    Radio Unicredito.

    TM

  • 12. Data: 2002-02-11 15:21:47
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Z kanistrem w reku po benzyne. Ciekawe jak bedziesz podskakiwal.

    byłem w czechach i bez problemu w pradze płąciłęm visą i było ok.

  • 13. Data: 2002-02-11 15:22:17
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Radio Erewan?
    >
    > Inteligo ma cos wspolnego z pekaosa? CO!?!?!?!?

    > Tez umiem rozwiazywac skroty:
    >
    > PKP - Polskie Koleje Panstwowe
    >
    > ale nie o to tutaj chodzi.

    chodzi o pokazanie przewagi visy nad europayem

  • 14. Data: 2002-02-11 15:23:32
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Feb 11, 2002 at 04:21:11PM +0100, t...@p...onet.pl wrote:

    > Radio Unicredito.

    OK, ale przeciez nie zmienia to faktu ze karty byly i sa trzymane w
    tym samym miejscu.

    Przeciez taki bank nie bedzie caly czas przenosil centrum kart w inne
    miejsce jak tylko zmieni sie wlasciciel.

    --

    --w

  • 15. Data: 2002-02-11 15:26:02
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > czechy to mały kraj, jakby co to podskocze do sąsiadów w niemczech,

    w Niemczech TEZ sie mozesz zdziwic....

    M.

  • 16. Data: 2002-02-11 15:26:56
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Feb 11, 2002 at 04:22:17PM +0100, n...@p...onet.pl wrote:

    > chodzi o pokazanie przewagi visy nad europayem

    Jesli juz, to roztrzasal sposob a w jaki kontretny bank trzyma swoje
    karty (w tym przypadku zreszta chodzilo o vise). I wlasnie
    dochodzilismy do wniosku ze w/g niektrocyh jest tam burdel.

    Gdzie tu przewaga VISY na EP?

    --

    --w

  • 17. Data: 2002-02-11 15:28:00
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Feb 11, 2002 at 04:21:47PM +0100, n...@p...onet.pl wrote:

    > byłem w czechach i bez problemu w pradze płąciłęm visą i było ok.

    A ja przejechalem 5 lat temu z Warszawy do Rzymu samochodem
    (przepraszam, polonezem) i po drodze wszedzie placilem MC. I tez nie
    mialem zadnych klopotow.

    Co nie znaczy ze teraz nie uzywam visy, ale moj powod jest inny -
    uzywam karty _bezprowizyjnej_, a jako znaczek moze miec nawet parzace
    sie wieloryby, przepraszam, walenie.

    --

    --w

  • 18. Data: 2002-02-11 15:28:29
    Od: <t...@p...onet.pl>

    > OK, ale przeciez nie zmienia to faktu ze karty byly i sa trzymane w
    > tym samym miejscu.
    >
    > Przeciez taki bank nie bedzie caly czas przenosil centrum kart w inne
    > miejsce jak tylko zmieni sie wlasciciel.

    Zadam pytanie 1: gdzie dokonywane jest zapytanie o to czy stan środków na
    koncie pozwala na autoryzację transakcji dla kart Maestro wydanych przez bank
    Pekao S.A. należący do włoskiego banku Unicredito?

    Pytanie 2: gdzie gdzie dokonywane jest zapytanie o to czy stan środków na
    koncie pozwala na autoryzację transakcji dla kart wydanych do konta
    prowadzonego przez Inteligo Financial Services S.A.?

    TM

  • 19. Data: 2002-02-11 15:29:56
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > A ja przejechalem 5 lat temu z Warszawy do Rzymu samochodem
    > (przepraszam, polonezem) i po drodze wszedzie placilem MC. I tez nie
    > mialem zadnych klopotow.

    a w usa używałeś maestro lub MC?

  • 20. Data: 2002-02-11 15:30:42
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > w Niemczech TEZ sie mozesz zdziwic....

    na drodze szczecin-berlin-holandia bez problemu chodziła mi Visa