    From: skawet <s...@o...eu>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: poszukujący biura
    Date: Wed, 17 Mar 2010 17:03:39 +0100

    Witam,
    zastanawiam się właśnie nad zmianą biura maklerskiego.
    Słyszałem (nie wiem czy to prawda), że są biura na których można składać zlecania
    kupna
    mając np. 10.000zł jednoczenie na np. 4 różne spółki tak, że ich wartości w sumie
    była np.
    40.000 zł. i dopiero w chwili wyczerpania środków na koncie pozostałe zlecenia nie
    były by
    realizowanie?
    Inaczej mówiąc mając wspomniane 10.000zł mogę jednocześnie obstawiać różne "okazje" i
    tak
    aż do wyczerpania środków.

    Czy jest takie biuro, cz je sobie po prostu wymarzyłem?
    Jeżeli jest takie biuro to które?

    pozd,
    skawet