eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipotwierdzenie SMSem › potwierdzenie SMSem
  • Data: 2009-02-17 10:08:54
    Temat: potwierdzenie SMSem
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Czyżby potwierdzenie SMSem nie było już do końca tak bezpieczne? Taki
    komunikat pojawia się na stronie ING po logowaniu:

    "Dbaj o bezpieczeństwo swoich operacji w systemie ING BankOnLine

    Zawsze sprawdzaj czy dane w SMS-ie z kodem autoryzacyjnym są zgodne z
    wykonywaną przez Ciebie transakcją.

    Zwróć szczególną uwagę na:

    * numer rachunku - sprawdź czy odpowiada on rachunkowi odbiorcy
    wykonywanej transkacji.
    Pamiętaj: w SMSie nie podajemy całego numeru rachunku a jedynie
    dwie pierwsze i trzy ostatnie cyfry np. 86 XXX 123,
    * kwotę transkacji - kwota musi być zgodna z tą, którą podałeś w
    dyspozycji,
    * datę i czas wykonania operacji.

    Jeżeli dane nie są zgodne, anuluj transakcję i skontaktuj się z Help-Line!
    Tel. 0 801 601 607 lub (032) 357 00 10"

    andy_nek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1