eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipotwierdzenie SMSempotwierdzenie SMSem
  • Date: Tue, 17 Feb 2009 11:08:54 +0100
    From: Andrzej Kłos <a...@w...pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.19 (Windows/20081209) Hamster/1.3.23.2
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: potwierdzenie SMSem
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 83.6.93.29
    Message-ID: <499a8c92$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1234865298 83.6.93.29 (17 Feb 2009 11:08:18 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 22
    X-Authenticated-User: odpady
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:475454
    [ ukryj nagłówki ]

    Czyżby potwierdzenie SMSem nie było już do końca tak bezpieczne? Taki
    komunikat pojawia się na stronie ING po logowaniu:

    "Dbaj o bezpieczeństwo swoich operacji w systemie ING BankOnLine

    Zawsze sprawdzaj czy dane w SMS-ie z kodem autoryzacyjnym są zgodne z
    wykonywaną przez Ciebie transakcją.

    Zwróć szczególną uwagę na:

    * numer rachunku - sprawdź czy odpowiada on rachunkowi odbiorcy
    wykonywanej transkacji.
    Pamiętaj: w SMSie nie podajemy całego numeru rachunku a jedynie
    dwie pierwsze i trzy ostatnie cyfry np. 86 XXX 123,
    * kwotę transkacji - kwota musi być zgodna z tą, którą podałeś w
    dyspozycji,
    * datę i czas wykonania operacji.

    Jeżeli dane nie są zgodne, anuluj transakcję i skontaktuj się z Help-Line!
    Tel. 0 801 601 607 lub (032) 357 00 10"

    andy_nek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1