  • 1. Data: 2009-08-21 14:19:07
    Temat: powtorka z rozrywki?
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

  • 2. Data: 2009-08-21 14:42:24
    Temat: Re: powtorka z rozrywki?
    Od: "kigam" <p...@g...com>

  • 3. Data: 2009-08-21 15:18:23
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

  • 4. Data: 2009-08-21 17:53:25
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "Delfino Delphis" <D...@w...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:h6mdru$vlt$1@news.onet.pl...
    > kigam wrote:
    >
    >> Rąbanka misiów.
    >
    > Innymi słowy zanosi się na 2400.

    Może i tak, ale niedługo ten balonik z hukiem pęknie.
    Ciekawe tylko kiedy i przy jakim poziomie. Białek wieszczy właśnie te 2400.
    Dla mnie te całe wzrosty są podejrzane, azja cały czas dołuje, dane z
    gospodarki USA nie są zbyt dobre.
    Poza tym niebawem skończą się dopłaty na samochody w Stanach i Niemczech.
    Nie podoba mnie się to ;-)
    A i na dodatek JPmorgan jakoś bardzo chce nas ubrać w nasze akcje.
    Nie zdziwię się jak zrobimy szybko te 2300-2400 i będzie pierdut.

  • 5. Data: 2009-08-21 18:36:39
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 21 Sie, 16:19, Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>
    wrote:
    > No panowie, jak się nazywa ta formacja?
    >
    > http://yfrog.com/5hwig202p
    >
    > :D

    No bardzo ładnie namalowane. Podobnie to widzę.
    Bardzo by mnie ucieszyło jakieś 2450, chociaż przez jeden dzień. I nie
    chodzi o kontrakty.

    Tylko mi nie pasuje gadka JPMorgan "kupujcie polskie akcje" - od kiedy
    oni się zajmują szczęściem i zyskami dla ogółu :)
    Za miesiąc wygasają różne instrumenty na świecie. Chyba zagram pod
    scenariusz dwa tygodnie góra, później dwa w dół. Albo 4 góra.
    A cholera wie :) :)

  • 6. Data: 2009-08-21 18:57:21
    Od: macieks <m...@g...com>

    Chociaż z drugiej strony rok temu JPMorgan robił szum, że polska
    gospodarka padnie na pysk. Doszło kilka dużych instytucji i zrobili
    złotówce kuku :)

    Sam nie wiem, czy traktować ich jako antywskaźnik. Jak zachęci kilku
    dużych, to mogą ciągnąć rynek. PKB mamy przez całą recesję na plusie.
    Będą chcieli 'duzi' na parkiecie zrobić drugie Chiny, to zrobią.
    Na wykresie się zobaczy jak to będzie.

  • 7. Data: 2009-08-21 19:04:09
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

    To jest formacja zdechłego kota :)

    pzdr
    Dars

    p.s. flaga ?

  • 8. Data: 2009-08-21 21:01:25
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 21-08-2009 o 21:04:09 Dars <d...@p...onet.pl> napisał(a):

    > p.s. flaga ?

    flaga, ale poprowadzona ze zbyt odległego punktu.
    Sugerowałem szukanie kształtu juz wczesniej :)

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 9. Data: 2009-08-21 21:11:27
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 21-08-2009 o 20:57:21 macieks <m...@g...com> napisał(a):

    > Chociaż z drugiej strony rok temu JPMorgan robił szum, że polska
    > gospodarka padnie na pysk. Doszło kilka dużych instytucji i zrobili
    > złotówce kuku :)

    czyli wskaznik pokazal kierunk ataku :(

    > Sam nie wiem, czy traktować ich jako antywskaźnik. Jak zachęci kilku
    > dużych, to mogą ciągnąć rynek. PKB mamy przez całą recesję na plusie.

    http://www.money.pl/gielda/wiadomosci/artykul/jp;mor
    gan;warto;kupowac;polskie;akcje,57,0,522553.html

    > Będą chcieli 'duzi' na parkiecie zrobić drugie Chiny, to zrobią.
    > Na wykresie się zobaczy jak to będzie.

    święte słowa. Tyle ze decyzje juz zapadły.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 10. Data: 2009-08-21 21:14:22
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 21-08-2009 o 19:53:25 Fidelio <t...@o...eu> napisał(a):

> [...]

    Białek jest OK. Moja szklana kula pokazuje jeszcze więcej. Tyle że
    przystanki sie należą.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.