  • 1. Data: 2009-08-21 16:41:31
    Temat: Dolar up, giełda zwała - pitu pitu....
    Od: ALGI <a...@N...o2.pl>

    Miało się zwalić jak Niagara, dolar miał i po 6 zeta kosztować....

    A tu wzrosty ... 4% na WIG20.... czekam i czekam na tą zwałę i USD king a
    tu nic................

  • 2. Data: 2009-08-21 17:40:04
    Temat: Re: Dolar up, giełda zwała - pitu pitu....
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ALGI" <a...@N...o2.pl> napisał w wiadomości
    > Miało się zwalić jak Niagara, dolar miał i po 6 zeta kosztować....
    >
    > A tu wzrosty ... 4% na WIG20.... czekam i czekam na tą zwałę i USD king a
    > tu nic................

    To nie czekaj, tylko zacznij aktywnie spekulować. Nie ma się co kodować na
    jeden kierunek, tylko starać się brać z rynku to, co akurat serwuje.
    Dombrek

  • 3. Data: 2009-08-21 20:45:54
    Od: ALGI <a...@N...o2.pl>

    Dnia Fri, 21 Aug 2009 19:40:04 +0200, Dombrek napisał(a):

    > To nie czekaj, tylko zacznij aktywnie spekulować. Nie ma się co kodować na
    > jeden kierunek, tylko starać się brać z rynku to, co akurat serwuje.
    > Dombrek

    Nie bawie się na giełdzie - raczej "obserwuje to zjawisko" i próby
    przewidzenia "będzie rosło a jak nie to będzie spadało" czy to AT czy AF.

  • 4. Data: 2009-08-22 12:17:52
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > Nie bawie się na giełdzie - raczej "obserwuje to zjawisko" i próby
    > przewidzenia "będzie rosło a jak nie to będzie spadało" czy to AT czy AF.

    A co to za zjawisko... normalna praca rzemieślnicza, zero fantazji ani tym
    bardziej sztuki, ot żmudne zarabianie pieniędzy poprzez zarabianie
    pieniędzy, nudne a chwilami stresujące. Ale podziwiam (i dziwię się ;) ), że
    traktujesz to jako hobby. Ja tam się cieszę, jak się weekend zbliża lub gdy
    się sesja kończy i mogę to wszystko wreszcie powyłączać. ;)
    Pozdrawiam
    Dombrek

  • 5. Data: 2009-08-22 13:30:07
    Od: ALGI <a...@N...o2.pl>

    Dnia Sat, 22 Aug 2009 14:17:52 +0200, Dombrek napisał(a):

> [...]
    > traktujesz to jako hobby. Ja tam się cieszę, jak się weekend zbliża lub gdy
    > się sesja kończy i mogę to wszystko wreszcie powyłączać. ;)

    Oczywiście, ludzie na tym zarabiają, niektórzy wręcz tylko tym (ale myślę
    że oni to już muszą mieć niezły kapitał). Mnie po prostu trochę interesuje
    "zachowanie tłumu".... to nie moje hobby (mam inne) ale od jakiegoś 1,5
    roku tak sobie obserwuje indeksy, komentarze giełdowe, jakieś wydarzenia na
    świecie które (teoretycznie) mają mieć wpływ na giełdę, różne analizy w
    różnych miejscach czy to AT czy AF..... i korelacje tego wszystkiego ze
    wszystkim....

    Na chwilę obecną wygląda to tak że inwestowanie jest historią w sensie "ta
    firma jest dobra, ma plany, warto w nią inwestować". Teraz jest tylko i
    wyłącznie spekulacja - handel papierkami które prawie losowo zmieniają
    wartość (+/-) od jakiejś wartości. Stąd Intraday bardzo popularne i
    niezostawanie z towarem na weekend.
    To właściwie trochę loteria... jak wiatr wieje w lewo to wystawiamy
    niebieską flagą, jak w prawo to czerwoną.... jak nie trafimy to nam się
    flaga łamie... jak trafimy to w nagrodę dostajemy drugą takiego samego
    koloru....
    Oczywiście to wszystko z obserwacji małego żuczka....
    Z perspektywy czasu wygląda że rzeczywiście rynkiem steruje jakaś mega siła
    i teorie spisku są coraz mniej teoriami a bardziej codzienną praktyką....

  • 6. Data: 2009-08-22 13:31:49
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Dombrek <d...@p...onet.pl> napisał(a):

    Ja tam się cieszę, jak się weekend zbliża lub gdy się sesja kończy i mogę to
    wszystko wreszcie powyłączać. ;)
    Pozdrawiam
    Dombrek

    Czy utrzymujesz się z inwestowania/spekulacji na giełdzie czy tylko dorabiasz
    na GPW?

  • 7. Data: 2009-08-22 14:35:31
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > Czy utrzymujesz się z inwestowania/spekulacji na giełdzie czy tylko
    > dorabiasz
    > na GPW?

    Trading to znaczna większość mojego dochodu. Mam również przyjemny etat,
    pozwalający wywalić laptopa na biurko i tradować.
    (Only) Trading for living nie chcę się podjąć na stałe z "prostych" (?)
    przyczyn (choć kilka lat tak ciągnąłem): ZUS, ryzyko utraty zdolności do
    pracy, no i fajnie mieć stały bezpieczny przychód za który bułkę z masłem
    można kupić.
    Dombrek

  • 8. Data: 2009-08-23 19:58:47
    Od: Freak <t...@g...com>

    "jakieś wydarzenia na
    świecie które (teoretycznie) mają mieć wpływ na giełdę,"

    Mógłbyś rozwinąć ten temat...?

    Pozdrawiam

    TW

  • 10. Data: 2009-08-24 06:50:55
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@g...pl>

    odpwowiadajac Twoim jezykiem:

    pitu pitu ciamciu ciamciu ucha bucha ecie pecie

    pozdr
    IWSP