  • 1. Data: 2007-08-07 12:31:48
    Temat: [pr] Awaria w Banku Millennium
    Od: Michał <m...@g...pl>

    za: http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,43714
    64.html?skad=rss

    Awaria w Banku Millennium
    pkoz, PAP

    We wtorek ok. godz. 11 przestał działać system bankowości internetowej
    Banku Millennium, nie można posługiwać się niektórymi kartami banku, nie
    można też zrealizować zleceń w oddziałach.
    Według komunikatu na stronach internetowych banku, system miał zacząć
    działać o godz. 13, jednak o godz. 13.30 nadal nie był on dostępny, a
    nowy komunikat na stronie internetowej informował, że "w związku z
    problemami telekomunikacyjnymi system Millenet będzie niedostępny dla
    użytkowników we wtorek, 7 sierpnia do godz. 14.00."

    Agnieszka Zygo z biura prasowego Banku Millennium powiedziała PAP, że
    pojawił się problem na łączach telekomunikacyjnych i obecnie trwa jego
    usuwanie. Potwierdziła, że poza brakiem dostępu do bankowości
    internetowej klienci mogą mieć problemy z posługiwaniem się częścią
    kart, zaś oddziały banku pracują w systemie off-line i nie realizują
    zleceń, w tym wypłat.

    Według stanu na 31 lipca, na platformie internetowej banku
    zarejestrowanych było 556 tys. indywidualnych klientów.

    Pod koniec lipca br. Bank Millennium informował w komunikacie prasowym,
    że jego system bankowości internetowej dla klientów indywidualnych
    został po raz trzeci uznany za najlepszy w Polsce w światowym konkursie
    na najlepsze banki internetowe "World's Best Internet Banks",
    organizowanym przez międzynarodowy magazyn finansowy Global Finance.

    --
    michal

  • 2. Data: 2007-08-07 12:34:43
    Temat: Re: Awaria w Banku Millennium
    Od: martin <m...@g...com>

    teraz pisza, ze do 18 nie bedzie dzialac :(

    udalo mi sie zaplacic kredytowa visa ale z debetowej nie moglem juz
    wyciagnac kasy z bankomatu.

    pozdro
    m.

  • 3. Data: 2007-08-07 13:41:58
    Temat: Re: [pr] Awaria w Banku Millennium
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Michał napisał(a):

> [...]
    > internetowej klienci mogą mieć problemy z posługiwaniem się częścią
    > kart, zaś oddziały banku pracują w systemie off-line i nie realizują

    Dobrze, że bank nie informuje o awarii systemu (czyli m.in. o braku
    obsługi w oddziałach i braku autoryzacji kart) na swojej stronie www, bo
    i po co - niech klient się martwi jak się już wybierze do oddziału, albo
    zatankuje pełen bak paliwa... Ot, drobnostka.

    Jest tylko informacja o niedostępności Millenetu, po próbie zalogowania:
    2007-08-07 14:10
    UWAGA !
    W związku z problemami telekomunikacyjnymi system Millenet będzie
    niedostępny dla użytkowników we wtorek, 7 sierpnia do godz. 18.00.

    Czyli klienci są prawie poinformowani. Prawie robi wielką różnicę.

  • 4. Data: 2007-08-07 14:46:45
    Od: Marcin Krzyżanowski <m...@g...com>

    Wojciech Nawara wrote:

> [...]
    > niedostępny dla użytkowników we wtorek, 7 sierpnia do godz. 18.00.
    >
    > Czyli klienci są prawie poinformowani. Prawie robi wielką różnicę.

    Niech mi tylko jeszcze nie przyjmą przelewu przychodzącego i przez to
    nie wykonają spłaty kretywu i policzą od tego odsetki to ciekawe do kogo
    sie zwracać ;)

  • 5. Data: 2007-08-07 16:03:28
    Od: "Slavekk " <s...@N...gazeta.pl>

    Użytkownik "Michał" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > światowym konkursie na najlepsze banki internetowe "World's Best
    > Internet Banks", organizowanym przez międzynarodowy magazyn

    A co ma piernik do wiatraka?
    Jak kopara wypruje kabel z ziemi to znaczy ze "system bankowości
    internetowej" sie popsul?
    Bank wyraznie pisze o klopotach TELEKOMUNIKACYJNYCH a nie o "awarii
    systemu".

    Slawek

  • 6. Data: 2007-08-07 17:13:49
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Czyli klienci są prawie poinformowani. Prawie robi wielką różnicę.

    O, dodali komunikat na głównej. :-) Nawet dwa.

  • 7. Data: 2007-08-07 17:15:06
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Slavekk napisał(a):

> [...]
    > internetowej" sie popsul?
    > Bank wyraznie pisze o klopotach TELEKOMUNIKACYJNYCH a nie o "awarii

    "Bank Millennium zawiadamia, iż w dniu 7.08.2007 (wtorek) około
    południa stwierdzono niestabilności w pracy systemu obsługi Klientów i
    dostępie do rachunków Klientów.
    Sytuacja ta wywarła negatywny wpływ na dostępność usług i transakcji, w
    tym obsługę kart płatniczych."

  • 8. Data: 2007-08-07 18:18:39
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Jeszcze niejako przy okazji. Kiedyś już o to pytałem :-) i ludziska
    mówiły, że Millennium umieszcza na swoim wuwuwu informacje o planowanych
    przerwach w autoryzacji kart. Tak więc szukałem takich informacji,
    cierpliwie i regularnie ;-), ale bez żadnego efektu. I na głównej, i na
    stronie wyświetlanej po wpisaniu millekodu.
    Na jakieś późnonocne konserwacyjne jednocześnie zdążyłem się już natknąć
    (inne karty działały - Mille nie, botak:-), ale na wuwuwu próżno było
    szukać informacji.

    Zatem ponownie zadaję pytanie - czy koleżeństwo ostatnio widziało jakiś
    komunikat na stronie Millennium o planowanej przerwie w autoryzacji kart?

    Bo jeżeli nie mają zwyczaju tego umieszczać, to ja im nogi z *.* powyrywam.

  • 9. Data: 2007-08-07 18:19:55
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Slavekk " <s...@N...gazeta.pl> writes:

    > A co ma piernik do wiatraka?
    > Jak kopara wypruje kabel z ziemi to znaczy ze "system bankowości
    > internetowej" sie popsul?

    Nie, ale jesli bank przez to nie dziala, to znaczy, ze system
    byl wczesniej popsuty.
    Pojedyncza awaria w dowolnym punkcie nie powinna miec wplywu na
    prace calego banku. Jakiegos oddzialu, byc moze.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 10. Data: 2007-08-08 09:16:02
    Od: "Znacznik" <z...@T...pl>

    Użytkownik "Michał" napisał w wiadomości

    <...>

    A to nawet dobrze że już ponad 2 miesiące czekam na kartę od nich i dalej
    nic :) .