  • 1. Data: 2007-08-07 08:42:32
    Temat: Zbyt wysoki limit na karcie kredytowej
    Od: j...@o...pl

    Witam,

    Od kilku lat posiadam karte kredytowa Citbanku. Ostatnio poprosiłem
    ich telefonicznie o podniesienie limitu transakcji z 6000 PLN ktore
    mialem od poczatku. Jakiez bylo moje zdziwienie gdy zobaczylem ze
    obecnie limit wynosi 25 000PLN. Jakie sa niebezpieczenstwa zwiazane z
    takim limitem w przypadku np kradziezy karty? Czy nie lepiej poprosic
    ich tym razem o zmniejszenie?
    Z gory dziekuje za odpowiedz

    Pozdrawiam
    Jumar

  • 2. Data: 2007-08-07 09:52:10
    Temat: Re: Zbyt wysoki limit na karcie kredytowej
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Jakie sa niebezpieczenstwa zwiazane z
    takim limitem w przypadku np kradziezy karty?

    Poczytaj o ubezpieczeniu karty. Często jest 24h do tyłu.

    /*-+

  • 3. Data: 2007-08-07 10:37:13
    Od: j...@o...pl

    On 7 Sie, 11:52, "*piotr'ek*" <p...@g...pl> wrote:

    > takim limitem w przypadku np kradziezy karty?
    >
    > Poczytaj o ubezpieczeniu karty. Często jest 24h do tyłu.
    >
    > /*-+
    Piszą
    "Bank przejmuje odpowiedzialność za transakcje bez użycia PINu
    dokonane bez Twojej wiedzy i zgody, nawet do 72 godzin przed
    zgłoszeniem, w przypadku karty ze zdjęciem..."

    Chodzi mi jednak o to czy w przypadku powiedzmy limitu 10 000 nie
    mozna go przekroczyc czy tez jezlei taki limit wystepuje to i tak
    mozna go przekroczyc tyle ze placi sie kare za przekroczenie limitu
    zgodnie z tabela prowizji i oplat.?

    Jumar

  • 4. Data: 2007-08-07 10:46:58
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    j...@o...pl napisał(a):

> [...]
    > mozna go przekroczyc czy tez jezlei taki limit wystepuje to i tak
    > mozna go przekroczyc tyle ze placi sie kare za przekroczenie limitu

    Ale chodzi o przekroczenie przez ciebie czy przez zlodzieja na karcie, ktorej
    kradziez zglosiles????

    jesli chodzi o ciebie, to sadze (najlepiej zadzwon na citiphone), ze jesli
    przemknie ci sie kilka zl poza twoim wlasmym ograniczeniem zalozonym na karte, to
    nic sie nie stanie.

    Przeciez przy kartach dodatkowych, korzystajac z przyznanego limutu, mozesz miec
    podobna sytuacje - na karcie glownej dajmy na to dajesz limit 10 000 i po 7 500 na
    2-ch dodatkowych. Poki wasze wspolne wydatki nie przekrocza limitu 25 000
    przyznanego do rachunku karty, korzystacie bez zadnych oplat za przekroczenie
    limitu ( w moim odczuciu technicznego)dla poszczegolnych kart (o ile system pusci
    takie nieduze przekroczenia - moze nie puscic).

  • 5. Data: 2007-08-07 10:53:15
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    j...@o...pl napisał(a):

    > Witam,
    > Jakie sa niebezpieczenstwa zwiazane z
    > takim limitem w przypadku np kradziezy karty?

    Zagrozeniem moze byc ewentualnie zmniejszenie twojej zdolnosci kredytowej, gdy
    gdzies bedziesz chcial skorzystac z jakiegos kredytu.

    > Czy nie lepiej poprosic
    > ich tym razem o zmniejszenie?
    > Z gory dziekuje za odpowiedz

    Jesli taka wysokosc ci nie przeszkadza, to (chyba - nie sprawdzalem) mozesz
    zmniejszyc sobie limit miesieczny na karcie glownej lub korzystac w jej miejsce z
    okrojonej limitowo dodatkowej.
    Sprawdz to w Citiphone, bo nie sprwdzalem jak mozna technicznie to poustawiac.

  • 6. Data: 2007-08-07 12:30:37
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    <j...@o...pl> wrote in message
    ps.com...
    > Jakie sa niebezpieczenstwa zwiazane z
    >takim limitem w przypadku np kradziezy karty?

    takie same jak wprzypadku karty z limitem 6000