eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[prasa] Niechciane wyciagi z banku PKO BP[prasa] Niechciane wyciagi z banku PKO BP
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.cyf-kr.edu
    .pl!not-for-mail
    From: Olin <k...@a...w.stopce>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [prasa] Niechciane wyciagi z banku PKO BP
    Date: Wed, 21 Sep 2005 10:26:39 +0200
    Organization: Grupa Trzymająca z Władziem
    Lines: 40
    Message-ID: <t...@4...net>
    NNTP-Posting-Host: dysproz.ifj.edu.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1127290956 19422 192.245.169.100 (21 Sep 2005 08:22:36
    GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 21 Sep 2005 08:22:36 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:364121
    [ ukryj nagłówki ]


    http://miasta.gazeta.pl/krakow/1,35798,2925680.html

    Czy bank może być nadgorliwy? Nasza czytelniczka twierdzi, że tak. Mimo że
    prosiła o wyciągi z rachunku na koniec miesiąca, dostawała je po każdej
    operacji.

    Magdalena F. założyła konto w banku PKO BP na Wielopolu. Ponieważ prowadzi
    działalność gospodarczą, chciała, by wyciągi z rachunku przychodziły pod
    koniec miesiąca. Bank uznał jednak, że to za rzadko, i dostarczał je po
    każdej wpłacie lub wypłacie z konta. Nadgorliwość nie była bezinteresowna,
    bo za każdy spis operacji, dostarczony listownie do klienta, PKO BP pobiera
    2,40 zł.

    W ten sposób ściągnął z konta Magdaleny F. 200 zł.

    - Nie pomogła moja interwencja w banku. Chociaż zapewniono mnie, że sprawa
    będzie wyjaśniona, wciąż dostawałam dodatkowe wyciągi, a z mojego konta
    znikały pieniądze - mówi nasza czytelniczka.

    Skontaktowaliśmy się z bankiem. Najpierw usłyszeliśmy, że "widocznie
    klientka zażyczyła sobie dodatkowych wyciągów, bo PKO rzadko się myli".
    Dopiero po sprawdzeniu warunków umowy bank przyznał, że tym razem popełnił
    błąd, a winę ponosi pracownik, który wprowadził złe dane do systemu.
    Dostaliśmy też obietnicę, że Magdalena F. nie będzie już dostawała wyciągu
    po każdej wpłacie i wypłacie z konta.

    Sprawdziliśmy, wyciągi już nie przychodzą. Za to wciąż na koncie naszej
    czytelniczki nie ma nieprawnie zabranych 200 zł. Kiedy pieniądze wrócą na
    konto? Bank twierdzi, że dopiero pod koniec miesiąca.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Towarzysze! Gdybyśmy mieli walcownie blach cienkich
    to robilibyśmy najlepsze w świecie konserwy mięsne...ale nie mamy mięsa"
    przypisywane Władysławowi Gomułce

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1