eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[pręgierz ;) ] Wirtualne karty niestety do "wirtualnych" zastosowań[pręgierz ;) ] Wirtualne karty niestety do "wirtualnych" zastosowań
  • Data: 2007-08-13 19:29:17
    Temat: [pręgierz ;) ] Wirtualne karty niestety do "wirtualnych" zastosowań
    Od: Marek Pieróg <u...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Post trochę z serii wyżalić się chce, trochę informacyjny i pytający ;>

    W trosce o swój portfel, bezpieczeństwo i spokój podczas snu
    zafundowałem sobie w multi ponoć super bezpieczną kartę do płatności
    internetowych i telefonicznych która to karta ponoć działa jak Visa
    Classic tylko, że jest prze(p/d)płacona czyli bezpieczna.
    W efekcie jak się okazało dostałem kawałek plastiku i kartkę której
    skuteczność jest średnia.
    Za bilety lotnicze zapłacić się nią nie dało. Swiss (akurat fantazja
    mnie poniosła na podróże przez Zurych ;) odrzucił z komentarzem, że musi
    być kredytowa (co okazało się oczywiście bzdurą bo debetowa VC z multi
    okazała się wystarczająco dobra).
    Pewien duży szwajcarski rejestrator domen również kartę odrzucił z
    ładnym komentarzem że prepaidów nie akceptują.
    Jedyne co działa to zasilanie nią PayPal'a i zakupy jakiś usług u
    naszych przyjaciół zza wielkiej kałuży u których to po obecnym kursie
    opłaca się wszystko kupować ;)

    Czy ktoś może mnie oświecić na jakiej podstawie te wirtualne karty są
    reklamowane jako bezpieczny odpowiednik Visa Classic i czy rzeczywiście
    czymś się od takowej różnią w sposobie autoryzacji? A może to tylko ja
    mam pecha, jestem nie kochany przez system bankowy / kartowy / jakiśtam?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek Pieróg