  • 1. Data: 2014-01-11 22:45:12
    Temat: premia BGŻ
    Od: s...@g...com

    Dostaliście już premię, bo weryfikuję historię i juz drugi m-c ni widu ni słychu czy
    coś się pozmieniało ?

    - użycie karty na 500 stów
    - jakaś zgoda na markotlenie
    - jakiś produkt oszczędnościowy na 5 kafli

  • 2. Data: 2014-01-12 02:02:01
    Temat: Re: premia BGŻ
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <s...@g...com> c...@g...co

[...]

    Wpłata ,,wynagrodzenia''.

    "Eneuel Leszek Ciszewski" l9t8nd$q6r$...@n...news.atman.pl

    > Melduję, co rude dały [może patetycznej brzmi -- sypły?] orzechy.

    Za grudzień dały w grudniu.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2014-01-12 13:27:32
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 11 stycznia 2014 22:45:12 UTC+1 użytkownik s...@g...com napisał:
> [...]
    >

    > - użycie karty na 500 stów
    >
    > - jakaś zgoda na markotlenie
    >
    > - jakiś produkt oszczędnościowy na 5 kafli

    no i wpłata wynagrodzenia w moim przypadku na koncie pojawiły się dwie jedna powyżej
    5000 zł jedna poniżej 5000 zł ( ta niższa była zgłaszana w momencie zakładani jako
    wynagrodzenie )

    PS
    nawet jeśli zaczeli weryfikować tytuły to powinienem dostać premię za tą niższą
    kwotę wynagrodzenia.

  • 4. Data: 2014-01-12 14:18:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <s...@g...com> 2...@g...co

    : nawet jeśli zaczeli weryfikować tytuły to
    > powinienem dostać premię za tą niższą
    > kwotę wynagrodzenia.

    Nie żądaj od wiewiórki zdrowego myślenia. ;)
    To tylko futerkowe zwierzątko. ;) Dobre do
    ogrzania szyi... Albo nerek... Bądź (jak
    u mnie) lędźwi... [a i to raczej nie za
    życia futrzaka...]

    Reklamuj..

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2014-01-15 21:13:40
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 12 stycznia 2014 14:18:28 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:

    > Reklamuj..

    Ktoś przechodził reklamacje, bo ja się obawiam weryfikacji za poprzednie m-ce, w
    których dostałem zwrot, bo ponoć mogą wstecz czy należy się taki zwrot w takiej
    wysokości jakiej przyznali ( wynagrodzenie zgłoszone jest w niższej wysokości ) -
    zgodnie z zasadą nie ruszaj gó..a bo zacznie śmierdzieć.

    mam dwa wyjścia :

    1. ryzykować weryfikacje zwrotu za mce w których zwrot miałem i złożyć reklamacje

    2. olać ich, podziękować za to co otrzymałem zlikwidować kartę a później konto

  • 6. Data: 2014-01-17 15:57:53
    Od: s...@g...com

    Ciszewski napisał:

> [...]
    >

    > 2. olać ich, podziękować za to co otrzymałem zlikwidować kartę a później konto

    no to zaryzkowałem reklamację dostałem ogólną odpowiedź że nie spełniłem warunków no
    to tym razem dzwonimy i uzyskuję taką odp. że do otrzymania premii wymagane jest
    jeden produkt np oszczędnościowy na minimum 5000 zł w moim przypadku jest tak mam 2
    konta z zyskiem ( oba łącznie dają ponad 5000 zł wg konsultanta to musi być jedno
    konto na ponad 5000 zł)

    Czy te argumenty mają podstawę w regulaminie, składać ponownie reklamację ?

  • 7. Data: 2014-01-18 02:04:26
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2014-01-17 15:57, s...@g...com pisze:

> [...]
    konto na ponad 5000 zł)

    > Czy te argumenty mają podstawę w regulaminie, składać ponownie reklamację ?

    A w regulaminie jest inny zapis ?

  • 8. Data: 2014-01-19 23:24:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <s...@g...com> 3...@g...co

    : Czy te argumenty mają podstawę w regulaminie, składać ponownie reklamację ?

    Jeśli nie żal Ci czasu i wysiłku -- złóż i napisz, co uzyskałeś.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'