eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[press] Szlaban na kasę (dla klientów PKO bp) (Rzepa)[press] Szlaban na kasę (dla klientów PKO bp) (Rzepa)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Łukasz Białek <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [press] Szlaban na kasę (dla klientów PKO bp) (Rzepa)
    Date: Wed, 05 Jan 2005 10:26:26 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 39
    Message-ID: <crgbs3$466$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 62.29.248.225
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1104917188 4294 62.29.248.225 (5 Jan 2005 09:26:28 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 5 Jan 2005 09:26:28 +0000 (UTC)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    X-User: lukasz.bialek
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 0.8 (Windows/20040913)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:331547
    [ ukryj nagłówki ]

    Szlaban na kasę


    Warszawiacy od godz. 19.30 zdenerwowani biegali wczoraj od jednego
    bankomatu PKO BP do drugiego. Na każdym wyświetlało się to samo:
    "transakcja nie może być zrealizowana z przyczyn technicznych". Awarię
    udało się usunąć dopiero przed godz. 21.


    - Chciałem pobrać pieniądze z jednego z dwóch bankomatów w oddziale przy
    Elektrociepłowni Wola. Przed każdym stała kolejka denerwujących się
    ludzi. Krzyczeli, że za pomocą swoich kart nie mogą wyjąć pieniędzy ani
    zapłacić w żadnym sklepie - opowiada nasz czytelnik Bartosz Lebiedzki.

    Bankomat nie wypłacił naszemu czytelnikowi pieniędzy. Ochroniarze z
    banku także nie potrafili udzielić mu żadnych informacji.

    - Wyjąłem telefon i w strugach deszczu wystukałem numer infolinii. Kiedy
    automat poinformował mnie, że przede mną czeka na połączenie ponad 20
    osób, zrezygnowałem. Kolejny bankomat, przy Hali Wola, także nie
    wypłacił mi pieniędzy ani nie wyświetlił stanu konta - opowiada wzburzony.

    Po kilku podobnych telefonach nasza dziennikarka spróbowała wypłacić
    pieniądze z konta PKO BP za pomocą bankomatu Euronetu na pl.
    Starynkiewicza. Bezskutecznie. Zamiast pieniędzy, zobaczyła napis:
    "transakcja nie może być zrealizowana".

    Postanowiliśmy opowiedzieć o naszych problemach operatorowi z bankowej
    infolinii. Automat poinformował nas najpierw, że szacowany czas
    oczekiwania na połączenie to jedna minuta. Później była sącząca się ze
    słuchawki muzyka i sygnał dzwoniącego telefonu. Czekaliśmy cierpliwie,
    ale nikt nie podnosił słuchawki. Po kwadransie zrezygnowaliśmy.

    Co na to bank? - Problemy to efekt ogólnopolskiej awarii systemu
    obsługującego sieć bankomatów. Nasi informatycy poradzili sobie z nim do
    godz. 20.50 - mówi Marek Kłuciński, rzecznik PKO BP.

    KMAJ
    http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/warszawa_050105
    /warszawa_a_9.html

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1