  • Data: 2013-07-15 14:29:14
    Temat: pretekst do wypowiedzenia umowy konta w mBanku
    Od: Sebastian <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mBank jest mistrzem galaktyki jeśli chodzi o ilość
    różnych zmian taryf i regulaminów.

    czy ostatnio coś zmieniał? Pytam pod kątem czy jest
    możliwość NATYCHMIAST zamknąć rachunki bez 30 dniowego
    czy nawet 14 dniowego wypowiedzenia "bo się nie zgadzam
    z regulaminem" i już.

    w razie pozytywnej odpowiedzi, proszę o doprecyzowanie
    czy pretekst ten dot. tylko ekonta, tylko emax-ów,
    tylko emax-plusów, tylko kont walutowych czy wszystkich
    tych rachunków łącznie.

    pytam także czy w razie zgłoszenia chęci natychmiastowego
    zamknięcia konstultant bankowy pyta o jaki konkretnie mi
    regulamin chodzi? dopytuje o szczegóły? co mam odpowiedzieć?