-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!goblin2!gobli
n.stu.neva.ru!feeder1.cambriumusenet.nl!feeder3.cambriumusenet.nl!feed.tweaknew
s.nl!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfee
d.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news
.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "cspol" <c...@p...fm>
Newsgroups: pl.biznes.banki
References: <op.v34rbwritnyryy@marcin-pc>
Subject: Re: problem przy zerwniu lokaty 100 dniowej w Alior
Date: Sat, 29 Oct 2011 23:31:05 +0200
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
Lines: 27
Message-ID: <4eac709d$0$2202$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.168.108.165
X-Trace: 1319923869 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2202 83.168.108.165:2349
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:560879
[ ukryj nagłówki ]Chciałem z ciekawości sprawdzić jak długo od zerwania wracają pieniądze na
rachunek z którego wpłacałem na lokatę, loguję się na konto wybieram
przykładową lokatę i tu zonk. nie widzi rachunku na który ma przelać.
Oczywiście telefon na infolinie a tam mi mówią żeby zerwać tę lokatę muszę
mieć u nich ROR... a mnie nie jest potrzebny kolejny rachunek, te co mam w
zupełności mi wystarczają, zresztą w umowie którą podpisałem nie ma takiej
konieczności (no chyba że §3 błędnie interpretuje) . no i stąd moje
pytanie jak na początku. może komuś udało się wyegzekwować podpisaną umowę
a ja po prostu miałem pecha trafić na niekompetentnych pracowników. bo
jeżeli nie, to zastanawiam się nad sensem biegania do banku podpisując
powyższą umowę bo faktycznie nic nie daje takim klientom jak ja. bo chyba
każdy ma ciekawsze zajęcia niż podniecać się rosnącymi odsetkami na
lokatach.
Jeszcze chciałem im trochę dorzucić na przechowanie a tu taki kłopot.
Też jestem w podobnej sytuacji. No chyba że wyższa kultura wystarczy, żeby
nie zawracać sobie głowy numerem powrotnym bo to oczywista oczywistość.
Dobrze że napisałeś bo jeszcze w poniedziałek jeszcze ktoś by się skusił na
6,03. Widzę że od wtorku już sami nie chcą tych 100dniówek.
CzS
_
Następne wpisy z tego wątku
- 30.10.11 05:45 brum
Najnowsze wątki z tej grupy
- Promocje w żubrze - i reklamacje.
- Kantor spolecznosciowy w banku
- Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- Oszustwa z Blikiem
- scam na bankomat?
- Płatności pasywną obraczką NFC
- a to mi lotto
- pokolenie Z
- złoty słaby
- Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- stopa depozytowa
- Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- OT Chleba naszego powszedniego...
- Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
Najnowsze wątki
- 2024-06-26 Promocje w żubrze - i reklamacje.
- 2024-06-26 Kantor spolecznosciowy w banku
- 2024-06-24 Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- 2024-06-21 Oszustwa z Blikiem
- 2024-06-20 scam na bankomat?
- 2024-06-19 Płatności pasywną obraczką NFC
- 2024-06-18 a to mi lotto
- 2024-06-17 pokolenie Z
- 2024-06-13 złoty słaby
- 2024-06-11 Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- 2024-06-10 stopa depozytowa
- 2024-06-06 Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- 2024-06-05 OT Chleba naszego powszedniego...
- 2024-06-02 Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- 2024-05-27 Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego