  • 1. Data: 2007-10-29 09:11:36
    Temat: problem z kredytem
    Od: "d...@g...com" <d...@g...com>

    Witam!

    Słuchajcie, mam problem...

    Potrzebuje nagłego przypływu kasy (w sensie kredytu) i wszystko niby
    fajnie, bo teraz każdy bank wręcz prosi, żeby brać u nich kredyt,
    ale...

    1) jestem studentem (22lata)
    2)mam umowę o stałą pracę, ale moje dochody to 200zł, resztę dostaję
    za ilość wypływanych godzin, jako że pracuję jako intruktor
    żeglarstwa. Nigdy nie jest tego mniej niż 3500zł po odliczeniu
    podatków, ale kogo to interesuje...
    3)jedyne co świadczyć może na plus to to, że mam kartę kredytową i
    spłacam ją regularnie.

    Zna ktoś jakiś bank, który da mi kredyt w wysokości około 5000zł??

    Pozdrawiam

    PS. jeszcze fajniej, jakby to był taki kredyt "na dowód". Nie robi mi
    jakoś wyjątkowo oporcentowanie, bo i tak spłacę go w ciągu 3miesięcy
    góra.

  • 2. Data: 2007-10-29 16:15:55
    Temat: Re: problem z kredytem
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:1193649096.789018.139890@o3g2000hsb.googlegroup
    s.com,
    *Użytkownik* wrote:

    > Zna ktoś jakiś bank, który da mi kredyt w wysokości około 5000zł??

    Zadluz sie na karcie kredytowej albo zaloz limit kredytowy (debet) w koncie.
    Przy 3 miesiacach to nie zrobi to wiekszej roznicy.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2007-10-29 19:59:08
    Od: "d...@g...com" <d...@g...com>

    On 29 Paź, 08:15, "darnok" <darnok-
    allegroMALPAwpKROPK...@anty.spam.ch> wrote:
> [...]
    >
    > Zadluz sie na karcie kredytowej albo zaloz limit kredytowy (debet) w koncie.
    > Przy 3 miesiacach to nie zrobi to wiekszej roznicy.

    Tylko, że kartę mam na 2000zł, debet mi nie przysługuje w millenium
    przy takiej kwocie dochodów. W tym właśnie problem... :(

  • 4. Data: 2007-10-29 20:02:00
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:1193687948.927978.89130@19g2000hsx.googlegroups
    .com,
    *Użytkownik* wrote:
    ups.com,

    > Tylko, że kartę mam na 2000zł, debet mi nie przysługuje w millenium
    > przy takiej kwocie dochodów. W tym właśnie problem... :(

    Przenies karte do raifaisena na podstawie 3 ostatnich wyciagow. Nie musisz
    starej likwidowac i dadza ci +30% limitu.
    Karte dostaniesz w ok 7-10 dni. Razem ze stara karta bedziesz miec juz
    4600zl.