  • Data: 2006-10-10 15:32:32
    Temat: problem z ksiazeczka mieszkaniowa
    Od: "Ryba" <t...@b...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Od pewnego czasu odwiedzam dwie placowki banku ktore sa w moim miescie
    i dowiaduje sie coraz to bardziej sprzecznych informacji odnosnie mozliwosci
    odzyskania pieniedzy ze starych ksiazeczek mieszkaniowych.

    Moja sytuacja jest nastepujaca.

    Razem z narzeczona podpisalismy umowe z developerem na zakup nowego
    mieszkania.
    w sierpniu wplacilismy troszke powyzej 50% wartosci.
    Do konca listopada mamy czas na wziecie kredytu i wplaty reszty kwoty,
    w marcu 2007 mieszkanie ma byc oddane, (przekazanie, akt notarialny.)

    Pytanie moje jest nastepujace. W jaki sposob mozna pieniadze odzyskac?
    Otrzymalem sprzeczne informacje odnosnie tego czy mozna otrzymac
    pieniadze nie bedac malzenstwem.

    Dodam ze ksiazeczka jest na moja narzeczona, mamy rowniez ksiazeczke jej siostry.
    Kwota z obu ksiazeczek jest juz wyliczona.

    --
    Dziekuje z gory za odpowiedz i pozdrawiam.
    Tomek