  • 11. Data: 2008-03-07 10:07:41
    Temat: Re: problemy z firma
    Od: "Darek" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Uważajcie podwójnie, ponieważ ta sama firma ukrywa się również
    > pod nazwą DOBRA POŻYCZKA
    > Widać to, porównując adresy biur SKARBCA:
    > http://www.pkfskarbiec.nazwa.pl/biura.php
    > i DOBREJ POŻYCZKI:
    > http://www.dobrapozyczka.com.pl/nasze_oddzialy.html

    Czyzby na ich glownej stronie bylo zamieszczone zdjecie zadowolonego klienta
    po udzieleniu przez nich pozyczki:
    http://www.pkfskarbiec.nazwa.pl/
    ;-)

    A swoja droga to dziwne, ze nie ma jakiegos paragrafu, zeby taka firme w
    jeden dzien zlikwidowac i ich "zarzadowi"zakazac jakiejkolwiek dzialalnosci
    gospodarczej.
    Przeciez w Polsce tego typu firm oszukujacych ludzi jest bardzo duzo, np.
    firmy organizujace jakoes wyjazdy, obiady i sprzedajace byle g.. za olbrzymie
    pieniadze rozlozone na raty (z reguly nabierajace emerytow i innych mniej
    swiadomych klientow)

  • 12. Data: 2008-03-07 10:31:41
    Temat: Re: problemy z firma "skarbiec"
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Mar 6, 6:17 pm, "kashmiri" <k...@i...pl>
    wrote:
    > Użytkownik "em" <e...@w...pl> napisał w
    wiadomościnews:a9bb8686-1d89-4ea5-98eb-322f5bcfd1df@
    o77g2000hsf.googlegroups.com...

    > zaryzykowali podanie Cię do sądu. Jeśliby natomiast zdecydowali się nasłać
    > komorników (wątpliwe, bo w końcu kasy nie stracili, a komornik kosztuje),

    komorników? Zapomniałeś o drobnostce: wyroku sądu :-)

    --
    Jarek

  • 13. Data: 2008-03-07 14:56:12
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "kashmiri" <k...@i...pl> writes:

    [...]

    > KAŻDĄ UMOWĘ NA ŚWIECIE można dowolnie wypowiedzieć. Co najwyżej trzeba
    [...]

    > Dlatego mówię, kiedy tylko otrzymasz od nich kasę do ręki, wręcz im na

    Naprawdę sądzisz, że otrzyma?
    KJ

  • 14. Data: 2008-03-07 19:50:32
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Darek" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > A swoja droga to dziwne, ze nie ma jakiegos paragrafu, zeby taka firme w
    > jeden dzien zlikwidowac i ich "zarzadowi"zakazac jakiejkolwiek

    No właśnie sęk w tym, że nie ma. Niby jest Komisja Nadzoru Bankowego (czy
    jak jej tam, nie pamiętam), ale te wszystkie mafie nie rejestrują się jako
    banki, tylko "inne instytucje finansowe" i komisja nie ma nad nimi nadzoru.

    Zresztą pewnie spora część zysków takich firm idzie na posłów, co by prawa
    nie zmieniali...

  • 15. Data: 2008-03-07 21:20:53
    Od: em <e...@w...pl>

    On 7 Mar, 20:50, "kashmiri" <k...@i...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Zresztą pewnie spora część zysków takich firm idzie na posłów, co by prawa
    > nie zmieniali...- Ukryj cytowany tekst -

    wierzcie albo nie-jak chcecie-ale zanim zołżyłam u nich wniosek o tą
    pożyczke sprawdzałam w kilku firmach zajmujących się rejestrem
    bankowym.
    albo nie mieli ich w spisie albo nie było co do nich żadnych
    zastrzeżeń.
    są zarejestrowani jako firma kredytowa w gdańskim sądzie gdzie nie ma
    na nich żadnych skarg.
    bo i na co?
    na ścisłość działają zgodnie z umową!
    stoi tam jak byk że koszty przygotowania pożyczki ponosi nioskujący.
    wiedziałam o tym.ale koszty miały się zamknąć opłatą przygotowawczą!
    według informacji jakie otrzymałam USTNIE w biurze w łodzi.
    co do wypłat transzami?
    było, jak nic! tylko miała być możliwość złożenia wniosku o wypłate
    jednorazową jakich oczywiście dokonują(?)!
    a co do czasu realizacji pożyczki?
    umowę uważa się za zerwaną ze skutkami dla każdej ze stron gdy nie
    dotrzymuje terminów iluś tam dniowych od chwili wykonania jakiś
    działań jednej strony, czyli że oni wysyłają mi umowę ja coś im
    odsyłam, ja wysyłam im pisemko oni mi odsyłają-kolejną prośbę o np
    dowód opłaty podatku za nieruchomość.
    wysyłam-proszą o potwierdzenie zameldowania. itd itd
    przez osiem miesięcy.
    mało cierpliwy albo chociaż inteligentny człowiek odpuścił by sobie i
    stracił, powiedzmy, te 2500.
    ale nie ja! zaczęłaś-kończ!
    po 3 m-cach czekania na wpis do hipoteki okazało sie że na podstawie
    takiej g... umowy żaden sąd nie dokona wpisu.
    i żaden notariusz aktu notarialnego.
    co oczywiście bardzo dziwi panie w biurze "skarbca".
    firmy która udziela pożyczek nie od dziś!
    to wszystko -teraz to wiem na pewno-to celowe działania na zmęczenie
    wroga.
    odpuści-zerwał umowę więc przepada opłata.
    żeby było zabawniej podpisuje sie najpierw umowe przedwstępną ale
    dopiero po wpłaceniu kasy.
    nie masz możliwości niczego przeanalizować bo nie ma kiedy tej umowy
    spokojnie przeczytać.
    jeśli masz jakieś wątpliwości co do któregoś paragrafu pani w biurze
    wszystko pięknie wyjaśni.
    niestety dzałają zgodnie z prawem a przynajmniej go nie naruszają.
    nic nie można im zrobić. byłam nawet w biurze praw konsumenta.
    właściwie ich umowa to nie jest umowa w sensie prawnym a pewne
    ustanowienia pomiędzy stronami.
    no i tym sposobem okazało sie że jestem 100%, długonogą blondynką!

  • 16. Data: 2008-03-07 21:44:35
    Od: em <e...@w...pl>

    On 7 Mar, 10:40, "kashmiri" <k...@i...pl> wrote:
    > Użytkownik "kashmiri" <k...@i...pl> napisał w
    > wiadomościnews:fqq33r$aua$1@news.interia.pl...

    sf.googlegroups.com...
    o77g2000hsf.googlegroups.com...

    > Jeśli nie znajdziesz nic w umowie, zawsze możesz powołać się na wady
    > oświadczenia woli. Wystarczy, że konsultant nie wyjaśnił Ci wszystkich
    > opłat, przekonywał że otrzymasz więcej niż jest to możliwe, albo po prostu
    > wywierał na Ciebie presję, żebyś podpisała umowę - i umowa nie jest ważna,
    > możesz ją zwrócić (ale dopiero jak dostaniesz kasę, bo inaczej pewnie
    > musiałabyś ich podać do sądu, żeby odzyskać "opłatę przygotowawczą".)- Ukryj
    cytowany tekst -

    > - Pokaż cytowany tekst -
    to o czym piszesz to akurat prawda.
    mniej więcej tak było tylko czy aby można w ten sposób tłumaczyć swoją
    ignorancje?
    musze skonsultować to z jakimś radcą prawnym.
    chociaż z samą umową byłam już u trzech prawników.
    twierdzą że nic nie można im zarzucić.
    ale gdyby spojrzeć na zagadnienie npod takim kątem. ciekawe!

    istnieje w polsce jeszcze taka firma o nazwie EURO FINANZE albo coś
    takiego.
    to też oszuści tyle że z innej branży.
    oni z kolei angażują ludzi którzy poszukują pracy dodatkowej.
    niby jakieś weryfikowanie dokumentów .
    szukałam dodatkowej pracy więc poszłam do nich na rozmowe.
    na szczęście stałam sie bardziej nieufna bo i oni to kanciarze.
    niby sprawdzanie dokumentów pod kontem merytorycznym a najpierw trzeba
    przejść szkolenie.
    wyjazd trzydniowy.kurs bezpłatny tylko pobyt w hotelu musisz opłacić.
    bo po takim kursie szybciej awansujesz.
    kiedy im powiedziałam że nie szukam kierowniczego stołka tylko
    dodatkowego zajęcia a na weekendowe wyjazdy nie mam czasu nie
    oddzwonili.
    na nich też uważajcie.