eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiprocedura aktywacji PZprocedura aktywacji PZ
  • Data: 2011-01-03 17:11:39
    Temat: procedura aktywacji PZ
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Hej,

    Czy ktoś spotkał się może z taką dość specyficzną procedurą aktywacji
    Polecenia Zapłaty, jaką opisują tutaj:
    http://mobilet.pl/faq.htm
    ?

    Oto opis:
    "Rejestrując się w systemie użytkownik wybiera opcję "polecenia zapłaty"
    jako formę płatności a następnie podaje swój numer rachunku bankowego.
    Na tej podstawie system generuje druk zgody na obciążenie rachunku - w 2
    kopiach. Wydrukowane i podpisane formularze użytkownik przekazuje do
    oddziału banku, który prowadzi jego rachunek. Jedną z kopii otrzymuje
    bank a drugą, POTWIERDZONĄ PRZEZ BANK kopię należy przesłać na adres
    operatora systemu moBILET. Po zakończeniu całej procedury użytkownik
    zostaje poinformowany o uruchomieniu polecenia zapłaty i aktywowaniu
    usług moBILET.
    Uwaga: należy pamiętać aby podpis na formularzu zgody był zgodny z
    wzorem podpisu, jaki złożyliśmy w banku."

    Do tej pory aktywacja wszelkich PZ, z jakimi miałem do czynienia
    wymagała dostarczenia obu formularzy do wierzyciela, a on już wysyłał
    jeden egzemplarz do banku dłużnika. Taka procedura jest zresztą opisana
    tutaj:
    http://www.poleceniezaplaty.org.pl/2jakuruchomic.htm
    l

    Zastanawiam się jak do tego podejdzie obsługa w oddziale banku (czy
    przyjmie ten 1 egzemplarz upoważnienia i - co ciekawsze - czy potwierdzi
    drugi) i jak ma takie potwierdzenie uzyskać właściciel konta w banku bez
    obsługi w oddziałach...

    Pozdrawiam,
    WN

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1