    From: tokash <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: procedura przyznawania kredytów..
    Date: Sun, 01 Aug 2004 22:54:17 +0200

    Witam,

    Interesuje mnie taka kwesia, jak wyglada procedura przyznawania malych
    kredytow przykladowo w providencie czy aigo.
    Rozumiem ze musze miec spelnione pewne warunki, wiadomo, umowa o prace,
    zaswiadczenie o dochodach etc. Ale interesuje mnie weryfikacja tych
    danych, w jaki sposob sprawdzaja czy rzeczywiscie jestem zatrudniony,
    zerkaja w zus czy moze tylko telefon do zakladu pracy a moze nie
    sprawdzaja tylko bazuja na tym ze jest to papier zabezpieczajacy na
    wypadek niewyplacalnosci osoby bioracej kredyt.

    Pozdrawiam,
    Dawid