    From: jajko <W...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: program afi -- dla funduszy inw.
    Date: Wed, 07 Oct 2009 21:23:52 +0200

    Witam,

    Napisałem dla siebie program do analizy stanu, wyceny dla Funduszy
    Inwestycyjnych oraz walut.
    Program po wprowadzeniu danych automatycznie ściąga aktualną wycenę funduszu na
    podstawie danych ze stron funduszu lub ze strony SFI.

    Jeżeli ktoś jest zainteresowany przetestowaniem tego programu oraz wniesienie
    uwag co do dalszego rozwoju programu prosiłbym o kontakt mailowy, wtedy wyślę
    program na skrzynkę. Program jest w wersji alfa.

    Program jest napisany w pythonie, więc przed uruchomieniem , jeżeli system nie
    posiada go należy bezpłatnie ściągnąć go z oficjalnej strony www.python.org.

    Więcej informacji można znaleźć w pliku pomocy lub pytając się mnie bezpośrednio.

    Pozrawiam