    From: "Radmar" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.regionalne.szczecin
    Subject: promocja cena towaru a płacenie kartą
    Date: Wed, 28 Aug 2002 10:00:29 +0200
    Sender: j...@p...onet.pl@212.14.44.45

    Byłem sobie w sklepie sportowym (przy Bramie Portowej, Szczecin), gdzie
    zamierzałem zakupić pewną rzecz. Po podejściu do kasy okazało się, że nie
    mogę zapłacić kartą, bo towar został przeceniony (promocyjna wyprzedaż).
    Jak to właściwie jest (czy jest jakiś przepis to regulujący) i czy
    sprzedawca ma prawo odmówić tej formy płatności ?

    Sorry za cross-post-a, ale nie mogłem się zdecydować na którą grupę puścić
    posta ;-)