    From: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: promocja kart BPH - co wybrać?
    Date: Wed, 18 May 2005 11:03:47 +0200

    Witam,

    Zainteresowała mnie promocja kart BPH - za darmo i 116 dni grace period
    przez pierwsze trzy okresy rozliczeniowe.
    To mi bardzo pasuje, bo lepiej wakacyjne wydatki rozliczyć zimą:)

    Czy ktoś może mi podpowiedzieć, którą z kart wybrać? Mają ich dość dużo i
    bardzo trudno je porównać.

    Rozważam obecnie kartę Premium Club i Mastercard Silver.
    Mam w mBanku Visę i co miesiąc spłacam pełne zadłużenie.
    Oczywiście zdolność kredytowa bez problemu.

    Czy karta Premium Club jest również objęta tą promocją 116 dni GP?
    Czy są jakieś ukryte opłaty, np. obowiązkowe posiadanie konta? Pytam
    praktyków, bo w banku pewnie nie wiedzą dokładnie :)

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )